أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۲۴۲۲۱
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: برگزاری سوپرجام فوتبال ایران در ورزشگاه امام رضا(ع) قطعی نیست.
به گزارش پایگاه 598، حسین یوسفی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: هیچ تماسی برای برگزاری دیدار سوپرجام فوتبال ایران، از سوی فدراسیون فوتبال با ما برقرار نشده است و برگزاری این بازی در مشهد فعلا صحت ندارد و قطعی نیست.

وی افزود: اگر قرار باشد دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود باید درخواست رسمی آن به دست ما برسد.

مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ورزشگاه امام رضا(ع) شرایط برگزاری بازی‌ها را دارد، متذکر شد: اگر پیشنهادی باشد از آن استقبال می‌کنیم و با توجه به اینکه اخیراً نور ورزشگاه هم از طرف نهادهای نظارتی تأیید شده است برگزاری این دیدار را به فال نیک می‌گیریم.

مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی همچنین درباره میزبانی این ورزشگاه از بازی‌های تیم‌های پدیده و سیاه‌جامگان گفت: ما شرایط خود برای برگزاری دیدارهای نمایندگان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال را اعلام کرده‌ایم.

وی افزود: مشکلی در این رابطه وجود ندارد و ما شرایط را با دوستان در اداره‌کل ورزش و جوانان استان در میان گذاشته‌ایم و منتظر هستیم تا به جمع‌بندی مناسبی برسیم.

یوسفی اظهار کرد: این ورزشگاه قطعاً باید برای حفظ و نگه‌د‌اری ،هزینه‌ای  را صرف کند که در صورت برگزاری بازی‌های پدیده و سیاه‌جامگان در این ورزشگاه، بخشی از این هزینه می‌تواند از اجاره ورزشگاه برای هر دیدار تعیین شود که به دنبال تعیین این مبلغ هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها