أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۴۲۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۴۴     ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
برخلاف آنچه که عنوان می‌شود، عدم حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال در دیدار صمیمانه اعضای تیم ملی با رئیس جمهور ربطی به کی‌روش نداشت!
به گزارش پایگاه 598، ملی‌پوشان فوتبال ایران بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی چهارشنبه هفته گذشته ملاقات صمیمانه‌ای را با حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان برگزار کردند و این در حالی است که غیبت علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در این مراسم شایعات زیادی را به پا کرد و حتی برخی در این خصوص عنوان کردند که به خاطر مخالفت کی‌روش و اختلافات بین او با اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در دیدار با رئیس جمهور از جمع فوتبالی‌ها حذف شده است.

این شایعه را علیرضا اسدی به صراحت تکذیب کرده و در این خصوص به فارس گفت:خیر اصلا این طور نیست. اتفاقا به این مراسم دعوت هم داشتم و مسئولان هم پرسیده بودند که چرا اسدی به مراسم نیامده است. آقای تاج و کفاشیان در جریان بودند که همان روز چون مشکل کوچکی برای یکی از اعضای خانواده‌ام ایجاد شده بود، او را به بیمارستان برده و این موضوع هیچ ارتباطی به حضور کی‌روش در این مراسم یا مخالفت او نداشت.

وی ادامه داد: اتفاقا امشب هم در برنامه رئیس جمهور دعوت هستم و به این مراسم خواهم رفت. این مسائلی که عنوان می‌شود نگاهی سطحی‌گرایانه است و به هیچ عنوان این موضوع که مطرح شده، صحت ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها