يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۴۲۵۳
زمان انتشار: ۰۱:۰۵     ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
اعلام خبر حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشته است.
به گزارش پایگاه 598، اعلام خبر حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشته است.


روزنامه صهیونیستی هاآرتص در واکنش به این خبر آورده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین استفاده عملیاتی از موشک‌های خود به دیرالزور حمله کرد.

المانیتور نیز این حمله را تلافی حمله داعش دانسته و گفته است: ایران با موشک‌های میان‌برد خود حمله داعش را تلافی کرد.

سی‌ان‌ان عربی تاکید کرده است که ایران حمله تروریستی به پارلمانش را با شلیک موشک به مقر تروریست‌ها پاسخ داد.

خبرگزاری شینهوا چین در خبری آورده است: ایران مقر تروریست‌ها در دیرالزور را با موشک‌های میان‌برد هدف قرار داد.

خبرگزاری رویترز تصریح کرده است که سپاه پاسداران ایران به تلافی حملات تروریستی تهران، اقدام به شلیک موشک‌های زمین به زمین از غرب کشور به شرق سوریه کرد.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در خبری آورده است: ایران گروه‌های شبه‌نظامی در شرق سوریه را موشک‌باران کرد.

روزنامه آمریکایی هیل با تیتر "ایران حملات ضدداعشی خود را آغاز کرد" به این موضوع پرداخته است.

بلومبرگ نیز با اشاره به این خبر آورده است: سپاه پاسداران به تلافی حمله داعش به تهران، مناطقی از سوریه را با موشک زد.

وال استریت ژورنال نیز با بیان اینکه سپاه پاسداران ایران در یک حمله بی سابقه و مستقیم مواضع داعش در سوریه را هدف قرار داد، تاکید کرده است: سپاه هشدار داده که به هرکس که به ایران حمله کند به همین روش پاسخ خواهد داد.

همچنین رسانه صهیونیستی عاروتص شوع نوشته است: در پاسخ به حملات تروریستی تهران، ایران قول داده بود که این حملات را تلافی خواهد کرد.

همچنین خبرنگاران رسانه های خارجی نیز در شبکه های اجتماعی به حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به تروریست های تکفیری در دیرالزور واکنش نشان دادند.

یک خبرنگار اسرائیلی در مورد حمله موشکی ایران به تروریستها در سوریه در پیامی توئیتری نوشته است: ارزیابی اسراییل این است که چهار موشک شهاب ٣ شلیک شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
۱
۰
الله اکبر
یا قاسم الجبارین
باید چندصدتا موشک هم عربستان رو نوازش کنه تا جاهلیت از سرشون بپره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها