يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۴۳۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
بازی رایگان اندرویدی "خاک" منتشر شد. داستان روایت فرار دو دوست از اسارت تروریستها, پایگاهی که هنگام خروج از آن, مبارزه با انبوهی از نفرات دشمن کلید آزادیست....
به گزارش پایگاه 598، بازی موبایلی خاک که تولید آن از اواسط سال 95 توسط استودیو گونای و با کارگردانی کیوان ملک محمدی و تهیه شده در سازمان فضای مجازی سراج شروع شده بود در مارکتهای داخلی منتشر شد.

سبک بازی اکشن/داستانی بوده و گیم پلی آن ترکیبی از مراحل تیراندازی/رانندگی/مبارزات تن به تن و مراحل پنهان کاری میباشد.

موضوع بازی کاربر را در فضای رودرروی درگیری با تروریستهای تکفیری قرار داده و داستان دو دوست را در در رهایی از اسارت آنان روایت میکند.

روند بازی طی مراحلی مختلفی اتفاق می افتد که هر کدام از آنها قسمتی از داستان بازی شامل میشود, پس از اتمام بازی بخش دیگری از بازی با درجه سختی بسیار بالا فعال میشود که برای بازیخواران بسیار حرفه ای در نظر گرفته شده.

نکات کلیدی این بازی:
گرافیک واقع گرایانه
روایت روان داستان
کات سینهای زنده داخل بازی
دوبله و صدا گذاری حرفه ای
گیم پلی متنوع بازی
کنترل روان و راحت بازی
حجم بسیار پایین فایل بازی (37 مگابایت)
اجرای روان بازی و قابلیت اجرا بر روی تمام دستگاهها
قیمت رایگان

با توجه به کیفیت محصول و نکات مثبت تکنیکی و هنری به کار رفته در آن که باعث شده کاربر با یک بازی متفاوت از بازیهای مشابه روبرو شود, پیش بینی میشود استقبال خوبی از طرف کاربران صورت گیرد.

همین حالا میتوانید این بازی رو به صورت رایگان از کافه بازار دریافت کنید:

دانلود بازی:
http://bit.ly/2q1uYh8


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها