کد خبر: ۴۲۴۳۲۸
زمان انتشار: ۱۶:۴۴     ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
مشاور وزیر امور خارجه کشورمان و سفیر اسبق ایران در سوریه گفت: براساس تحقیقات انجام شده، مشخص شد محل فرماندهی این تروریست ها در دیرالزور سوریه بوده است و براساس این تحقیقات سپاه پاسداران جمهوری اسلامی خیلی دقیق این منطقه را هدف قرار داد و هم زمان و به طور زنده پهپادها این عملیات را رصد و مستقیما به تهران مخابره می کردند.

به گزارش پایگاه 598، حسین شیخ الاسلام، مشاور وزیر امور خارجه کشورمان و سفیر اسبق ایران در سوریه در گفت‌وگو با  خبرگزاری دانشجو، در خصوص حمله شب گذشته سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به مقر داعش در دیر الزور سوریه گفت: این اقدام ایران در حقیقت در تنبیه تروریست هایی بود که در حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی عملیات تروریستی انجام دادند.

وی ادامه داد: براساس تحقیقات انجام شده، مشخص شد محل فرماندهی این تروریست ها در دیرالزور سوریه بوده است و براساس این تحقیقات سپاه پاسداران جمهوری اسلامی خیلی دقیق این منطقه را هدف قرار داد و هم زمان و به طور زنده پهپادها این عملیات را رصد و مستقیما به تهران مخابره می کردند.

شیخ الاسلام با تاکید بر اینکه این عملیات شاهد عینی قدرت مثال زدنی جمهوری اسلامی در منطقه است، گفت: این اتفاق نشان داد در این منطقه هر جا که لازم باشد جمهوری اسلامی با قدرت و صلابت حضور خواهد یافت.

مشاور وزیر امور خارجه کشورمان و سفیر اسبق ایران در سوریه در پایان خاطرنشان کرد: حملات شب گذشته سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه در حقیقت پیامی به اسرائیل، آمریکا، عربستان سعودی و به طور کلی ایادی آنها در منطقه بود که حامی تروریست در منطقه هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها