أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۴۳۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
دانشجوی آمریکایی که پس از 17 ماه بازداشت در کره شمالی به تازگی آزاد شده بود، جان باخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، پرس تی وی گزارش داد: شهروند 22 ساله آمریکایی که به تازگی از بازداشت در کره شمالی بازگشته بود درگذشت. بر اساس این گزارش، خانواده اوتو وارم بیر شهروند آمریکایی که بیش از 17 ماه در کره شمالی در بازداشت به سر می برد در بیانیه ای از جان باختن وی خبر داد.

وارم بیر در ژانویه ی 2016 هنگامی که در راه بازگشت به خانه بود در فرودگاه پیونگ یانگ بازداشت شد. وی که دانشجوی دانشگاه ویرجینیا بود برای گردشگری به کره شمالی سفر کرده بود.

با این حال کره شمالی این شهروند آمریکایی را به اقدام خصمانه ضد پیونگ یانگ متهم و پس از بیش از 17 ماه بازداشت، هفته گذشته او را آزاد کرد.

این در حالی است که وارم بیر در ماه مارس 2016 مجرم شناخته شده و به تحمل 15 سال زندان و کار سخت در کره شمالی محکوم شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها