أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۴۴۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
دروازه‌بان پرسپولیس اولین هدف تیم مطرح ترکیه‌ای در نقل و انتقالات تابستانی برای پست دروازه‌بانی بود اما اکنون چنین نیست.
به گزارش پایگاه 598، شبکه تلویزیونی «آ اسپور» که زیرمجموعه شبکه «آ تِ وِ» ترکیه است، اعلام کرد، باشگاه فنرباغچه که در سه فصل اخیر سوپرلیگ ترکیه در حسرت قهرمانی مانده، این فصل نمی‌خواهد اشتباهات گذشته‌اش را تکرار کند، از این رو سران این باشگاه در نظر دارند تا پایان هفته جاری تکلیف بسیاری از بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال‌شان هستند را مشخص کنند.

طبق این گزارش، اولین هدف فنرباغچه در پست دروازه‌بان، علیرضا بیرانوند از پرسپولیس بوده اما اینکه او مشتریان زیادی پیدا می‌کند، باعث می‌شود زرد و لاجوردی پوشان سراغ گزینه دیگری بروند. در ادامه فنرباغچه سراغ داوید اوسپینا، دروازه‌بان کلمبیایی آرسنال می‌رود، اما به نظر می‌رسد که او هم برای بهبود وضعیت قراردادش با توپچی‌های لندن، مذاکره با فنرباغچه را به تعویق می‌اندازد.

روز گذشته همین شبکه تلویزیونی گزارش داده بود، سران باشگاه فنرباغچه به دنبال جذب دروازه‌بانی در سطح وُلکان دِمیرلی، دروازه‌بان اول خود هستند و در این راستا نظرشان معطوف به جذب کارلوس کامنی، دروازه‌بان 33 ساله تیم ملی کامرون و مالاگا شده، این در حالی است که آنها در هفته‌های اخیر با دیوید اوسپینا از آرسنال، کسپر اشمایکل از لسترسیتی و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس مذاکراتی داشته‌اند، اما در هیچ یک از موارد به توافقی دست نیافته‌اند.

آخرین قهرمانی فنرباغچه در سوپرلیگ ترکیه به فصل 14-2013 بازمی‌گردد و این تیم در فصل اخیر پس از تیم‌های بشیکتاش و استانبول باشاک‌شهیر به عنوان سومی دست یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها