أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۴۴۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
پسر ملک سلمان که امروز به سمت ولیعهدی وی منصوب شد، در تازه ترین ادعای خود هرگونه مذاکره با تهران را رد کرد و طالب جنگ با ایران شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، شبکه «الجزیره» در صفحه توئیتر خود نوشت: محمد بن سلمان ولیعهد تازه منتصب شده عربستان سعودی هرگونه شانس برای گفتگو با ایران را رد کرد و مدعی شد که جنگ را به ایران خواهد کشید.

گفتنی است سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان با صدور فرمانی محمد بن سلمان را به عنوان ولیعهد و معاون رئیس شورای وزیران با حفظ سمت وزیر دفاع انتخاب کرد.

این اولین بار در تاریخ عربستان است که حکومت از پدر به پسر منتقل میشود، از زمان تأسیس پادشاهی آل سعود تخت و تاج از برادر به برادر منتقل میشده است.

محمد بن سلمان با حفظ سمت وزارت دفاع به عنوان ولیعهد جدید عربستان منصوب شد. وی نقشی تعیین کننده در شروع جنگ یمن و قربانی شدن شهروندان بی دفاع این کشور دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
۱
۰
قابل توجه آقای روحانی که خیال میکند با لبخند به دشمنان مشکلات ایجاد کرده برای کشور را حل خواهد نمود
پاسخ
عباس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۳۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۶
۰
۰
منتظر مهمون خوانده وناخواندهایم با پذیرائیهای جانانه
پاسخ
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۶
۱
۰
دیپلماسی خنده که از حدبگذردنادانان خیال بدکنند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۶
۱
۰
قابل توجه جهانگیری که برای سفارت عربستان سینه چاک کردن !!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها