أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۴۴۸۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۲     ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
پلیس مادرید بامداد امروز (چهارشنبه) سه مراکشی، از جمله یک فرد 32 ساله عضو داعش و بیش از حد افراطی، را دستگیر کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، وزارت کشور اسپانیا امروز با اعلام این خبر افزود، این فرد (که نامش ذکر نشده) تهدیدی آشکار برای امنیت اسپانیا بود و آرمان هایی بسیار خطرناک مشابه با تروریست های حملات انگلیس و فرانسه داشت.

وزارت کشور اسپانیا ادامه داد، این فرد مقدار زیادی محتوای آموزشی مرتبط با داعش را برای ارتکاب حملات و اسنادی برای آموزش افراطیترین تعلیمات ایدئولوژیکی، مسائل فنی‌ در مورد استفاده از سلاح ها و مواد منفجره و اقدامات شهادت را به تروریست های بالقوه با خود داشت.

منابع پلیس اسپانیا نیز اشاره کرد که این شخص از طریق شبکه های اجتماعی با اعضای فعال داعش واقع در مناطق جنگی سوریه و عراق در تماس بود.

به گفته این منابع وی در نقش خود به عنوان آموزش دهنده تروریسم، قصد جذب افرادی را در میان اطرافیانش داشت، تا به ارتکاب یک جهاد خشونت آمیز در اسپانیا بپردازند .

پلیس همچنین به دو فرد دستگیر شده دیگر با سنین 33 و 38 سال اشاره داشت که 'با فرد نخست در یک خانه با هم زندگی‌ می‌ کردند و به کار در امور تروریستی مشغول بودند'.

نیروهای امنیتی اسپانیا از دو سال پیش که اسپانیا سطح هشدار ضد تروریستی خود را به درجه 4 از مجموع 5 درجه افزایش داد، 172 تروریست مظنون را دستگیر کرد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها