أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۴۴۹۷
زمان انتشار: ۱۶:۰۰     ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
در اين هايپر معروف، گرانفروشي متعدد وجود داشت كه به عنوان مثال سيب گلابي در بسته‌بندي ۷۲۰ گرمي به قيمت ۱۱ هزار و ۸۳۶ تومان (تقريبا دانه‌اي ۲ هزار تومان) و انجير در بسته‌بندي ۶۱۰ گرمي به قيمت ۲۱ هزار و ۶۵۵ تومان (حدود دانه‌اي ۱۸۰۰ تومان) فروخته مي‌شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، صبح امروز گشت مشترك تعزيرات به رياست قاضي بهمن حسن‌بيگي با حضور نمايندگان اداره بهداشت و سازمان صنعت، معدن و تجارت به دنبال وصول شكايات مردمي، به يكي ديگر از هايپرهاي معروف تهران رفت.

گشت تعزيرات در همان بدو ورود با گرانفروشي در بخش ميوه و سبزيجات مواجه شد كه به عنوان نمونه سيب گلابي در بسته‌بندي 720 گرمي به قيمت 11 هزار و 836 تومان (تقريبا دانه‌اي 2 هزار تومان) و انجير در بسته‌بندي 610 گرمي به قيمت 21 هزار و 655 تومان (حدود دانه‌اي 1800 تومان) فروخته مي‌شد.

ساير محصولات اين بخش ماننده انبه، گيلاس، آلبالو، زردآلو، آلو شابلون، شليل و هلو نيز با گرانفروشي همراه بود كه بازرسان ضمن صدور برگه اخطار و تشكيل پرونده، اقدام به اصلاح قيمت‌ها كردند.

همچنين در بخش گوشت و مرغ اين هايپر نيز علاوه بر گرانفروشي، مشكلات بهداشتي هم وجود داشت كه با نظر نماينده بهداشت، تصميم به معدوم‌سازي محصولات غيربهداشتي از جمله گوشت‌ چرخ‌كرده فله‌اي و ترشي‌جات گرفته شد. در اين بخش گوشت گوسفندي كه قيمت مصوب آن 48 هزار تومان است به قيمت 53 هزار تومان و گوشت گوساله كه قيمت مصوب آن 42 هزار تومان است به قيمت كيلويي 48 هزار تومان به فروش مي‌رسد.

براساس اين گزارش، در ادامه بازرسان تعزيرات متوجه كم‌فروشي در عرضه برخي محصولات مانند پنير شدند كه براي اين تخلف نيز برگ جريمه صادر و پرونده تشكيل شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها