يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۴۴۹۹
زمان انتشار: ۱۶:۰۳     ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
كتاب «از حاج ابراهيم تا خان‌طومان» اثر سيد عبدالرضا هاشمي ارسنجاني كمتر از دو ماه پس از انتشار چاپ نخست، به چاپ دوم رسيد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، كتاب «از حاج ابراهيم تا خان‌طومان» اثر سيد عبدالرضا هاشمي ارسنجاني كه از سوي انتشارات شهيد كاظمي منتشر شده در كمتر از دوماه به چاپ دوم خود رسيده است.

  اين كتاب حاوي خاطراتي خواندني بصورت داستاني روايي از رشادت شهداي لشكر 25 كربلا درارتفاعات حاج ابراهيم و مبارزه با ضد انقلاب و سپس شركت در جنگ سوريه و دفاع از حرم اهل بيت سلام الله عليها است. اين شهدا را فقط يك كلمه و آن هم دفاع از اسلام گردهم آورد و با اين صميمت و قول و قرارهايي كه با هم گذاشتند پس ازماه‌ها دفاع در ارتفاعات سخت حاج ابراهيم همگي با هم عزم سفر كردند و در جنگ سوريه شركت و همگي در كنارهم به فيض شهادت نائل شدند.

در بخشي از كتاب آمده است: «نفربر زير آتش سنگين برگشت. درِ نفربر را كه باز كردم خشكم زد. رو به كاوه گفتم: پس سالخورده كو؟! گفت: نيامد، بين زخمي‌ها‌ ماند. توي بيسيم با حرص گفتم: چرا برنگشتي؟ مرد حسابي، شرطم كه نشنيدي و رفتي همين بود كه حتما برگردي. خيلي خونسرد گفت: يعني من برگردم، ولي نيروهايم برنگردند؟! اگر اين كار را بكنيم، از اين پس چگونه بايد توقع داشت به ايراني بودنمان شك نكنند؟ زبانم بند آمد. بايد كاري مي‌كردم»

اين خاطرات به قلم حجت‌الاسلام سيد عبدالرضا هاشمي ارسنجاني كه خود از زمره همرزمان شهدا است نوشته شده است. اين كتاب در 584 صفحه با قيمت 30 هزار تومان توسط انتشارات شهيد كاظمي منتشر شده و علاقه‌مندان به تهيه آن مي‌توانند آن را از فروشگاه اينترنتي «من و كتاب» خريداري كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها