أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۴۵۰۴
زمان انتشار: ۱۶:۰۵     ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
سرمربي تيم فوتبال استقلال در انديشه جذب يك مدافع مياني قدرتمند براي تيمش است.

به گزارش پایگاه 598، مهر نوشت: مسئولان باشگاه استقلال قصد داشتند براي ترميم خط دفاعي اين تيم پژمان منتظري را به خدمت بگيرند كه رايزني هايي هم در اين مورد صورت گرفت اما در نهايت منتظري به باشگاه سابق خود پاسخ منفي داد.

اين درحالي بود كه رابسون جانواريو هم نتوانست رضايت نامه خود را از تيم باهيا برزيل دريافت كند تا ابهامات در خط دفاعي تيم عليرضا منصوريان بيشتر شود و دست او بيشتر از قبل خالي بماند.

كادر فني استقلال ابتدا قصد جذب اميرحسين صادقي مدافع و كاپيتان پيشين اين تيم را داشت كه البته متوجه تمديد قرارداد وي با پيكان شد. ضمن اينكه رابطه صادقي و رحمتي هم تعريفي ندارد و همين امر مانع بزرگي در جذب اين بازيكن بود.

در نهايت عليرضا منصوريان به اين جمع بندي رسيده كه سراغ خالد شفيعي مدافع مياني تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز برود. البته با توجه به محروميت تراكتورسازي از جذب بازيكن جديد بعيد است كه مسئولان اين باشگاه اجازه جدايي به خالد شفيعي را بدهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها