يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۴۵۱۱
زمان انتشار: ۱۶:۰۹     ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
پيشروي‌ نيروهاي عراقي براي آزادسازي آخرين مناطق تحت اشغال داعش در موصل همچنان ادامه دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از الميادين، عمليات مشترك عراق اعلام كرد كه نيروهاي مبارزه با تروريسم اين كشور به فاصله ۲۰۰ متري مسجدالنوري در موصل قديم رسيدند.

نيروهاي عراقي امروز سه شنبه به منطقه الجامع الكبير و مناره الحدباء در مرمز شهر موصل قديم يورش بردند.

اين در حالي است كه درگيري‌هاي شديدي بين تروريست‌هاي داعشي و نيروهاي عراقي در محور باب‌البيض در غرب موصل قديم به وقوع پيوسته است.

آزادسازي محله الشفاء در غرب موصل

نيروهاي عراقي روز گذشته موفق شدند با آزادسازي محله الشفاء، محاصره تروريست‌هاي داعشي در موصل قديم را كامل كنند.

حمله نيروهاي عراقي به موصل قديم صبح يكشنبه از چهار محور آغاز شد.

عمليات آزادسازي موصل، پايتخت خودخوانده گروه تروريستي داعش در عراق، از ۲۶ مهر ۱۳۹۵ و با مشاركت ده‌ها هزار تن از نيروهاي ارتش و پليس عراق و با همراهي نيروهاي داوطلب مردمي و پيشمرگه كُرد آغاز شد و نيروهاي عراقي بعد از حدود ۱۰۰ روز شرق موصل را به‌طور كامل آزاد كردند.

نيروهاي عراقي عمليات آزادسازي بخش غربي موصل را از يكم اسفند ۱۳۹۵ شروع كردند و اين عمليات همچنان ادامه دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها