أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۴۵۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۰۱ تير ۱۳۹۶
قائم مقام سازمان رسانه‌ای صبا خبر داد؛
قائم مقام سازمان رسانه‌ای صبا از راه‌اندازی پیشرفته‌ترین استودیوها در شبکه هدهد خبر داد و گفت: تا وقتی که سختی و تنگنا نباشد خلاقیت و ابداع شکل نمی‌گیرد.
به گزارش پایگاه 598، کرار انصاری منش شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد راه‌اندازی شبکه هدهد که در مجتمع آیت الله سیستانی برگزار شد، گفت: در یک سال اخیر روزهای سختی برای مجموعه هدهد گذشته است اما با تکیه بر آیه «إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا» با صبر و حوصله تحمل کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه باید راهکارهای درآمدزایی برای شبکه ایجاد کنیم، گفت: در این راستا واحد بازرگانی و تبلیغات را فعال کرده‌ایم.

قائم مقام سازمان رسانه‌ای صبا با طرح این مطلب که باید برنامه‌های شبکه هدهد شاد و مفرح باشد، گفت: هدف اصلی شبکه ابتدا اسلامی و سپس توسعه فرهنگی است.

انصاری با تأکید بر اینکه نباید از ارزش‌های دینی فاصله بگیریم، گفت: مخاطبان ما با درک این موضوع در مجموع از فعالیت‌های شبکه رضایت دارند.

وی از راه‌اندازی نخستین استودیو فول اچ دی (4k) خبر داد و گفت: این استودیو که از پیشرفته‌ترین استودیوها است برای اولین بار در استان افتتاح می‌شود که جزء ۴ استودیو اول سطح کشور است.

مدیر شبکه هدهد انگلیسی افزود: با راه‌اندازی این نوع استودیو امکان پخش برنامه زنده از داخل شبکه و به صورت مستقل فراهم شده است.

وی گفت: در شبکه هدهد طرح‌ها و ایده‌های خوبی انجام شده که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها