يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۴۵۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۰۱ تير ۱۳۹۶
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: دولت با اهمال خود موجب شده تا ما امروز با مشکلاتی در حوزه موسسات مالی مواجه باشیم که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند نمایندگان خوزستان وزیر اقتصاد را استیضاح خواهند کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد موسسات مالی و اعتباری گفت: دولت در مورد مؤسسات مالی و اعتباری اهمال می‌کند و اگر کار به این شکل پیش رود نمایندگان استان خوزستان وزیر اقتصاد را استیضاح خواهند کرد.

وی افزود: مشکلی که مردم امروز با موسسات مالی دارند یک مشکل بحرانی است یک مسئله بحرانی است که اگر ادامه پیدا کند مملکت را با یک مشکل جدی مواجه خواهد کرد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهارداشت: چرا دولت در مورد موسسات مالی و اعتباری حداقل شفاف‌سازی نمی‌کند تا مردم بدانند در این حوزه چه مسائلی در حال رخ دادن است و ما شاهد هستیم در این حوزه مردم در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برند و نمی‌دانند واقعیت چیست.

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: همه مردم به موسسات هجوم آورده‌اند که پول‌های خود را دریافت کنند که این موضوع هم خود یک مشکل اقتصادی جدی ایجاد می‌کند که عامل آن هم دولت است چرا که هیچگونه شفاف‌سازی در این زمینه از سوی دولت شاهد نیستیم.

وی در پایان با بیان اینکه سیستم بانکی ما در معرض خطر است، گفت: این مردم همان مردمی هستند که چند روز قبل به آقای روحانی رأی دادند و چرا امروز که برایشان مشکلی پیش آمده به امان خدا رها شده‌اند و کسی به آنها توجهی نمی‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها