أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۴۶۳۹
زمان انتشار: ۱۸:۱۱     ۰۲ تير ۱۳۹۶
به گزارش پایگاه 598، علیرضا بیرانوند قصد جدایی از پرسپولیس را دارد و گفته می شود از تیم مطرح فنرباغچه نیز پیشنهاد دریافت کرده است.

به گزارش"۱۱نیوز"؛هر چند که مسئولان باشگاه پرسپولیس دریافت هر گونه پیشنهاد خارجی برای بیرانوند را رد می کنند اما رسانه های ترکیه از علاقمندی فنرباغچه به جذب گلر ملی پوش ایران خبر داده اند.البته اخبار متناقضی در این خصوص منتشر شده است؛ برخی عنوان کرده اند بیرانوند به عنوان گلر دوم یا حتی سوم قرار است به فنرباغچه برود و برخی نیز اعلام کرده اند دروازه بان اول این تیم در شرف جدایی است و بیرانوند ممکن است دروازه فیکس تیم مطرح ترکیه ای شود.در این بین نقل قول های غیرمستند از برانکو منتشر شده مبنی بر اینکه تحت هیچ شرایطی به بیرانوند اجازه جدایی نخواهد داد با این حال سرمربی کروات در تازه ترین اظهارات خود اعلام کرده مشکلی با این انتقال ندارد.

برانکو تاکید کرد اگر پیشنهاد فنرباغچه صحت داشته باشد باعث افتخار پرسپولیس و این گلر خواهد بود و اگر منافع باشگاه تامین شود مانع از جدایی این بازیکن نخواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها