يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۴۶۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۰۳ تير ۱۳۹۶
دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین به علت کشته شدن بیش از ۵۰ نفر در انفجارهای پاراچنار و همچنین حمله انتحاری کویته ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد،«علامه راجا ناصر عباس جعفری» دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین به علت کشته شدن بیش از 50 نفر در انفجارهای پاراچنار همچنین حمله انتحاری کویته 3 روز عزای عمومی اعلام کرد.

وی افزود: در نماز عید فطر با نصب پرچم‌های سیاه با خانواده قربانیان عملیات‌های تروریستی پاکستان در روز قدس اعلام همبستگی خواهیم کرد.

مقامات بلند پایه پاکستان از جمله نخست وزیر این کشور نیز با ابراز همدردی با قربانیان انفجارهای اخیر عزای عمومی اعلام کردند.

روز گذشته انفجار انتحاری در خیابان گلستان شهر کویته مرکز بلوچستان تحت کنترل پاکستان دست کم 13 کشته برجای گذاشت که 7 نفر از قربانیان نیروهای پلیس بودند.

در این عملیات تروریستی 16 نفر زخمی شدند که یکی از آنها کودکی 10 ساله است.

انفجار در بازار تل اده پاراچنار سبب کشته شدن بیش از 45 نفر و زخمی شدن 100 نفر دیگر شد.

بعد از انفجار اول در پاراچنار مردمی که در محل انفجار تجمع کرده بودند بار دیگر هدف قرار گرفتند و انفجار دوم شدت بیشتری داشت.

در حال حاضر تعداد قربانیان انفجار پاراچنار به 50 تن رسیده و در تمام بیمارستان‌های این منطقه و پیشاور تا بعد از عید فطر وضعیت فوق العاده اعلام شد.

در عکس‌های زیر تصاویر انفجارهای کویته و پاراچنار در روز قدس را مشاهده می‌کنید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها