أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۴۷۳۳
زمان انتشار: ۱۶:۲۳     ۰۳ تير ۱۳۹۶
وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه رسمی اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور هفته گذشته (29 خرداد) یک فروند پهپاد (هواپیمای بدون سرنشین) ایرانی را در آسمان منطقه «پنجگور» ایالت بلوچستان هدف قرار داده و آن را سرنگون کرده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، در این بیانیه آمده است: «این پهپاد از سوی نیروی هوایی پاکستان به عنوان یک شیء پرنده ناشناس که در عمق سه الی چهار کیلومتری قلمرو پاکستان درحال پرواز بودمورد هدف قرار گرفت.»   این بیانیه می‌افزاید: «پاکستان اطلاعات مربوط به هدف قرار دادن این پهپاد را در اختیار مسئولان ذیربط ایران قرار داده و اعلام کرده است که این پهپاد به دلیل ناشناس بودن و به دلیل آنکه پیش از پرواز آن، اطلاعاتی به مسئولان پاکستانی داده نشده بود توسط نیروهای امنیتی پاکستان  مورد هدف قرار گرفت.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
۰
۰
آره ارواح عمه شون!پاکستانیا توان دارن آخه!!!

پ.ن:1کمدی دیگم هست,پس ینی هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی که میان مردم بدبختشونو بمباران می کنن و ارتش ودولتشون انگار نه انگار,حتما باخودشون هماهنگن!
پاسخ
تینا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
۰
۰
نمیدونم چرا اینا از وقتی ایران حمله موشکی کرده,میخوان بگن مام هستیم!سقوطی هاكه مدعي دستگيري نظامىان اىراني بودن و حالاهم كه نوكرشون سوژه طنز جديدي فراهم كرده!
خداروشكر كه سوژه خنده كم نمياريم!
ازهمين تريبون١توصيه ديگم به آل سقوطو عمله هاش دارم:داداش!آبو بريز اونجاكه... 
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها