يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۴۷۳۶
زمان انتشار: ۱۶:۲۶     ۰۳ تير ۱۳۹۶
ستاره فصل قبل پرسپولیس بدون توافق با الخور، قطر را به مقصد ایران ترک کرد.

به گزارش پایگاه 598، با وجود آنکه سروش رفیعی پیش از این تاکید کرده بود که باشگاه الخور به توافق نهایی رسیده است و قرارداد خود را به امضا رسانده است اما به نظر می رسد که این گونه نیست.

روزنامه الرای قطر در شمار امروز خود نوشت که سروش رفیعی با وجود پشت سر گذاشتن تست پزشکی باشگاه الخور بدون بستن قرارداد با این باشگاه قطر را به مقصد ایران ترک کرد.

این روزنامه قطری دلیل امضا نکردن قرارداد رفیعی با الخور را درخواست این بازیکن برای بالا بردن مبلغ قرارداد  اعلام کرد؛ درخواستی که هنوز با موافقت ب

اشگاه الخور مواجه نشده است. البته این روزنامه قطری تاکید کرد که سران باشگاه الخور به توانایی های رفیعی ایمان دارند و تلاش می کنند تا با این بازیکن در روزهای آینده به توافق برسند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها