أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۴۷۳۹
زمان انتشار: ۱۶:۳۰     ۰۳ تير ۱۳۹۶
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تحریم جدید سنای آمریکاعلیه ایران، ناقض متن و روح برجام است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته از سوی آمریکا، اظهار داشت: این تحریم‌ها برای نیروهای مسلح تازگی ندارد و ما 38 سال است که در تحریم هستیم و اتفاق جدیدی نیافتاده است.

وی ادامه داد: اما این تحریم‌ها نشان می‌دهد که دشمن خباثتش را تکرار می‌کند و اگر افرادی خیال‌بافی می‌کنند که دشمن تغییر کرده است، اینطور نیست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن به دشمنی خود ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: ما باید از این موضوع درس بگیریم و بیش از گذشته بدانیم که باید متکی به خود و منابع ملت‌مان باشیم و به خداوند توجه داشته باشیم. این اتکا موجب رشد و توسعه و ارتقای توان و آمادگی‌های ما خواهد شد و نگرانی از اعمال تحریم‌ها نخواهیم داشت.

سرلشکر باقری تصریح کرد: تحریم جدید سنای آمریکا، ناقض متن و روح برجام است. تاکنون تصمیم مقام معظم رهبری بر این بوده که ما به تعهداتمان پایبند باشیم اما مسیر شکایت و فشار را طی خواهیم کرد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
۰
۰
متن و روح رجام!
دوست عزیز پدر ما از بی پولی درآمد.فکری به حال ما کنید.من نه پارتی دارم که جایی استخدام بشم.نه پولی دارم که ادامه حیات بدم(حیات نه زندگی).برجام بد بود هست و خواهد بود و در آن شکی نیست.فعلا علی الحساب بی پولی ما رو دریابید.مردم همیشه در صحنه مردم فهیم و بصیر مردم جان برکف به ادامه وضع موجود رای دادن.حتما اون ها مشکلی ندارن ولی من دارم من پول ندارم من کار ندارم.البته سواد دارم تخصص دارم فقط کار ندارم.
روزی در هنرستان یکی از معلمان گفت فرق شما با این چوب در دستم در این هست که شما می توانید مهندس شوید ولی این چوب نه.بعد از سال ها تنها فرق ما با اون چوب مهندس بودنمان هست ولی این مهندسی هیچ سودی ندارد.
ما را دریابید تا هلاک نشدیم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها