أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۴۷۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۰۴ تير ۱۳۹۶
معاون وزیر صنعت،‌معدن و تجارت گفت: هر گونه افزایش قیمت خودروهای تولید داخل باید مصوبه شورای رقابت و مراجع ذیربط دیگر را داشته باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: محسن صالحی‌نیا در خصوص اختصاص ۵ هزار دستگاه تاکسی برقی و هیبریدی به ناوگان حمل و نقل شهری گفت: هنوز این برنامه قطعی نشده است و فعلا برنامه‌ای برای تاکسی‌های هیبریدی نداریم، چرا که زیرساخت‌های لازم برای استفاده از این خودروها فراهم نشده است.

وی در خصوص ورود خودروهای برقی به ناوگان حمل و نقل گفت: آیین نامه خودروهای تمام شارژ یا «لاگ این» به دولت ارائه شده و در مرحله بررسی است و در صورت تصویب در هیئت دولت برنامه‌ریزی‌های لازم انجام خواهد شد.

صالحی نیا ادامه داد: برای تصمیم گیری در خصوص استفاده از این خودروها ابتدا باید سیاست های کلی مانند اعتبار و هزینه و حمایت‌های مالی توسط دولت مشخص شده و بعد از آن روش‌های اجرایی را مشخص خواهیم کرد.

معاون وزیر صنعت،‌معدن و تجارت در خصوص افزایش یک میلیون تومانی قیمت پراید ۱۵۱ گفت: افزایش قیمت هر خودرویی باید مجوزهای لازم از مراجع ذیریط مانند شورای رقابت داشته باشد . اگر موردی هست که بدون این مصوبه خودروساز اقدام به افزایش قیمت کرده است به ما گزارش کنید تا رسیدگی کنیم.

وی تاکید کرد: مدیرفروش سایپا باید توضیحات لازم مانند افزایش هزینه‌های تولید و یا مجوزهای کسب شده برای افزایش قیمت را ارائه دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها