يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۴۷۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۰۴ تير ۱۳۹۶
معاون دادستان مشهدمقدس جزئیات دستگیری فردی تروریست در شب قبل از آخرین میتینگ انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، قاضی حسن حیدری با اشاره به دستگیری فرد تروریست در شب قبل از میتینگ انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی و حجت‌الاسلام روحانی در مشهد مقدس اظهار داشت: با توجه به هیجان‌های تبلیغاتی، در ایام انتخابات تا دیروقت سطح شهر مشهد را دائماً رصد می‌کردیم تا اینکه خبری مبنی بر شناسایی فردی که قصد عملیات تروریستی داشته به ما اعلام شد.

معاون دادستان مشهد افزود: با اعلام این خبر بلافاصله به محل رفتیم و موارد لازم بررسی شد و تیم چک و خنثی نیز در محل حاضر شده و تمام چک و خنثی‌ها انجام شد تا مردم بتوانند با فراغ بال به سخنان کاندیداها گوش دهند و انتخابات ریاست‌جمهوری با روال طبیعی برگزار شود.
 
حیدری با بیان اینکه با بررسی لپ‌تاپ کشف شده، این فرد تروریست با شبکه‌های ضدانقلاب ارتباط و برای گرفتن امتیازاتی قصد اقدام خرابکارانه در همایش کاندیداهای ریاست‌جمهوری را داشته است،  بیان کرد: شناسایی این فرد با کمک سربازان گمنام امام زمان(عج) در بامداد روز چهارشنبه یعنی شب قبل از سخنرانی انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی و حجت‌الاسلام روحانی در مشهد صورت گرفت فرد دستگیر شده هم‌اکنون در بازداشت و تحت قرار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها