يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۴۷۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۰۴ تير ۱۳۹۶
بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در مقابل رستوران بیت القرم در شمال شهرستان الدنا استان ادلب سوریه،10غیر نظامی جان خود را از دست داده و 16 تن دیگر مجروح شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، خالد صالح از مسئولان دفاع مدنی شهرستان الدانا سوریه گفت: افراد مجروح به بیمارستان‌های اطراف منتقل شدند اما حال برخی از آنان وخیم است.

صالح همچنین اظهار داشت که بر اثر آتش سوزی که در پی انفجار خودروی بمب گذاری شده رخ داد به بسیاری از اتومبیل های اطراف خسارت وارد شد.

صالح از افزایش شمار قربانیان این حمله ابراز نگرانی کرد.

هنوز فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها