کد خبر: ۴۲۴۸۰۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۰۴ تير ۱۳۹۶
منابع خبری سوری اعلام کردند که یک پهپاد جاسوسی آمریکا که در حال گردآوری اطلاعات از پایگاه نظامی روسیه در طرطوس سوریه بوده، سرنگون شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، فعالان رسانه ای سوری اعلام کردند که یک پهپاد جاسوسی آمریکا در آسمان شهر «طرطوس» سرنگون شده است.

وبگاه خبری «الحدث» گزارش داد که این پهپاد در حال جاسوسی از پایگاه روسیه در طرطوس بوده است.

در همین راستا، برخی از منابع خبری اعلام کردند که ارتش سوریه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

گفته میشود که ارتش سوریه در واکنش به تجاوز اخیر صهیونیستها به ارتش سوریه در شهر «البعث» قنیطره ارتش این رژیم را هدف قرار داده است.

تا کنون نه از سوی سوریه و نه از سوی رژیم صهیونیستی واکنشی به این خبر منتشر نشده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه برای چندمین بار با تجاوز به حریم هوایی جنوب سوریه، دو دستگاه تانک و یک قبضه توپ ارتش سوریه را در استان قنیطره منهدم کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این حمله پاسخی به اصابت 10 قبضه خمپاره از خاک سوریه به منطقه جولان اشغالی است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در این تجاوز یکی از سامانه‌های مسافربری استان قنیطره و یک واحد مسکونی را بمباران کردند که در اثر آن دو سرباز سوری کشته و شماری زخمی شدند.

نکته حائز اهمیت در تجاوز نظامی شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، همزمانی آن با حمله گسترده گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» به یکی از مواضع ارتش سوریه در منطقه جولان سوریه بود که مشخص شد هدف اصلی جبهه النصره از این عملیات بزرگ و گسترده که آن را «نبرد آزادی» نامیده‌اند تصرف شهر «البعث» در ریف قنیطره است که با مقابله و ایستادگی سرسختانه ارتش سوریه و نیروهای متحدین از جمله رزمندگان مقاومت حزب الله و پس از وارد آوردن ضربات سنگین جانی و نظامی دفع گردید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها