أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۴۸۰۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۰۴ تير ۱۳۹۶
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: پس از اذان ظهر امروز و از بعد از ساعت ۱۴ با افزایش سفر در محروهای خروجی تهران شاهد افزایش ترافیک‌ خواهیم بود و در این ساعات ترافیک در مبادی خروجی تهران خصوصاً آزادراه تهران ـ کرج افزایش می‌یابد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ای کشور و اعمال محدودیت ترافیکی در ایام تعطیلات عید سعید فطر اظهار داشت: طبق گزارش سازمان هواشناسی در این ایام از لحاظ جوی بارش خاصی در جاده‌های کشور نداریم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر آزادراه کرج ـ قزوین محدوده پل فردیس تا امامزاده طاهر ترافیک نیمه‌سنگین است ضمن آنکه در محور هراز نیز محدوده کهرود تا سه‌راهی کلاو و پلور تا گزنک ترافیم نیمه‌سنگین است.

خالدی ادامه داد: در حال حاضر در محور کرج ـ چالوس از تونل کندوان تا هزارچم‌ ترافیک نیمه‌سنگین است و پس از اذان ظهر امروز و از حدود ساعت 14 با افزایش سفر در محورهای خروجی تهران شاهد افزایش ترافیک‌ خواهیم بود و در این ساعات ترافیک در مبادی خروجی تهران خصوصاً آزادراه تهران ـ کرج افزایش می‌یابد.

رئیس سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز از سمت کرج به مرزن‌آباد ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 امروز یکشنبه مورخ‌ 96/04/04 الی 03:00 روز دوشنبه مورخ‌ 95/04/05 از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است؛ با اعلام ماموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 روز یکشنبه مورخ‌ 96/04/04 الی 03:00 روز دوشنبه مورخ  96/04/05 ‌از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه ‌است.

خالدی اظهار داشت: مسافران در نظر داشته باشند که فقط به رسیدن به مقصد فکر نکنند و طول سفر را هم بخشی از سفر بدانند.

وی با تأکید بر اینکه مسافران و رانندگان از توقف در طول سواره‌رو و جاده خودداری کنند، بیان داشت: مهم‌ترین موضوع در تعطیلات این است که رانندگان دقت کنند در ترافیک‌ها به هیچ‌عنوان از شانه آسفالتی و خاکی جاده تردد نکنند تا در صورت بروز گلوگاه‌های ترافیکی نیروهای امدادی بتوانند به‌راحتی سیر کنند.

رئیس سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها یادآور شد: در محورهای چالوس و هراز مسافران دقت کنند که فقط در مقاطع مشخص‌شده توقف کنند و از توقف در طول سواره‌رو خودداری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها