أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۴۸۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۰۶ تير ۱۳۹۶
مسابقات تکواندو قهرمانی جهان-کره جنوبی
فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان مقابل نماینده سودان با اقتدار برنده شد و به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، چهارمین روز از بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017، از صبح امروز (سه شنبه) با برگزاری مبارزات مرحله مقدماتی اوزان 53- و 73+ کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز شده است که اکرم خدابنده و فرزان آشورزاده به عنوان نمایندگان کشورمان در این اوزان به مصاف رقبایشان می‌روند. در وزن 53- کیلوگرم نیز ایران نماینده‌ای ندارد.

فرزان عاشورزاده پس از یک‌دور استراحت، در گام نخست به مصاف «المصطفی سید» رفت و با نتیجه 25 بر 5 پیروز این میدان شد. در ادامه نماینده کشورمان باید به مصاف "الماس موکامیروف" از قزاقستان برود.

در ادامه این رقابت‌ها، اکرم خدابنده در وزن ٧٣+ کیلوگرم در اولین پیکار "وولینویچ" از اسلوونی را پیش رو دارد. وی در صورت پیروزی به دیدار یکی از تکواندو کاران مکزیک، کانادا یا توگو می رود.

تیم ملی تکواندو مردان با ترکیب 8 هوگوپوش و تیم ملی بانوان نیز با ترکیب 6 ملی پوش راهی مسابقات جهانی کره جنوبی شده‌اند که در سه روز نخست این مسابقات 5 نفر از ملی پوشان در مجموع مردان و بانوان به دیدار حریفان خود رفته اند،  آرمین هادی پور به نشان نقره و مسعود حجی زواره هم به نشان برنز دست یافته‌اند. ناهید کیانی، ملکیا میرحسینی و ابوالفضل یعقوبی هم از دور رقابت‌ها حذف شده‌اند.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت مهدی بی باک (سرمربی)، علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار (مربی) به مصاف رقابیشان می‌روند.

تیم‌ملی کشورمان در بخش زنان با هدایت مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی (مربی) در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها