امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۲۴۸۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۰۶ تير ۱۳۹۶
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حریق پالایشگاه اصفهان بر اثر گرمای هوا در قسمت ضایعات گوگرد اتفاق افتاد و منجر به آتش‌سوزی مختصر در این بخش شد که در همان دقایق ابتدایی مهار شد.
به گزارش پایگاه 598، منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با آتش‌سوزی پالایشگاه اصفهان اظهار کرد: این حادثه بر اثر گرمای هوا در قسمت ضایعات گوگرد اتفاق افتاد و منجر به آتش‌سوزی مختصر در این بخش شد.

وی بیان کرد: تعداد پنج نفر از افرادی که در آن بخش مشغول به کار بودند به دلیل استنشاق گازهای تولیدشده مسموم شدند و درمان این افراد به صورت سرپایی در محل پالایشگاه صورت گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تأکید کرد: در جریان این حادثه هیچ مصدومی به بیمارستان منتقل نشده و تمام اخبار پیرامون این موضوع کذب است.

شیشه‌فروش در پایان به شایعه­‌پراکنی گسترده پیرامون این موضوع اشاره کرد و تصریح کرد: آتش‌سوزی در همان دقایق اولیه مهار شد و در حال حاضر نیز تدابیر لازم برای پیش­گیری از وقوع این حادثه اندیشیده شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها