يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۴۸۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۷ تير ۱۳۹۶
به دنبال بازداشت حامد طالبی:
آمدنيوز از كانالهاي معاند و حامي دولت، پس از اتفاقات حاشيه اي روز قدس و شعارهاي عده اي اندك به حسن روحاني ، حامد طالبي را عامل اصلي دانست و حال پس از گذشت چند روز از اين اتفاق وزارت اطلاعات وي را بازداشت كرد تا شايعاتي مبني بر ارتباط دولت و آمدنيوز بيش از پيش رنگ واقعيت به خود گيرد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روز گذشته حامد طالبي، از فعالان رسانه اي امروز به وزارت اطلاعات احضار و بازداشت شد.

پيش از اين آمدنيوز از كانالهاي معاند و حامي دولت، پس از اتفاقات حاشيه اي روز قدس و شعارهاي عده اي اندك به حسن روحاني ، حامد طالبي را عامل اصلي دانست و حال پس از گذشت چند روز از اين اتفاق وزارت اطلاعات وي را بازداشت كرد تا شايعاتي مبني بر ارتباط دولت و آمدنيوز بيش از پيش رنگ واقعيت به خود گيرد.



اين در حالي است كه حامد طالبي پس از اتهامات منتشر شده توسط رسانه هاي معاند و حامي دولت، آن ها را رد كرد و حق شكايت را براي خود محفوظ دانست.

بايد پرسيد کانال ضدانقلاب حامي دولت و همکار ⁧ #آمدنیوز ⁩ چه نسبتی با نهاد امنیتی دارد که علت دستگیری ⁩ را می‌گوید و خبر از روزهای آینده ⁩ می‌دهد؟



همچنین با توجه به تحرکات اخیر رسانه های دولتی به نظر مي رسد وارد موج تازه اي از برخوردهاي امنيتي دولت با منتقدان به بهانه هاي مختلف شده ايم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۱:۵۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
۰
۰
مرگ بر ...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۰۸ تير ۱۳۹۶
۰
۲
به امید دستگیری خودت شما عدالت نخواهان
پاسخ
امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۰۸ تير ۱۳۹۶
۲
۰
نباید جای شاکی و متشاکی عوض شود نباید آنهای که هسته ی را بفنا دادند ، سپاه را مورد هجمه قرار دادند ، نقصرگذارید در بروند ،
پاسخ
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۶
۲
۰
مگر در دولت روحانی به خاطر اعتراض و انتقاد بازداشت داریم؟
پاسخ
رامین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۶ - ۰۸ تير ۱۳۹۶
۰
۳
با همین منطقی که امثال تو و یا طالبی به خود اجازه می دهید در تمام اموری که نه توانایی درک آنرا دارید اظهار نظر کنید و یا با تعدادی ارا....و .... به دیگران اهانت نمایید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها