يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۴۹۰۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۰۷ تير ۱۳۹۶
عضو مصری گروهک تروریستی داعش، زکات فطره جمع آوری شده در شهر المیادین سوریه را دزدید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، یک عنصر مصری عضو داعش ملقب به "ابی عبیده" زکات فطره جمع آوری شده در شهر المیادین در شرق استان دیرالزور سوریه را غارت کرد.

ابوعبیده مصری پس از جمع آوری بیش از یک میلیارد لیره سوریه معادل 5 میلیون دلار، متواری شد.

بنا به گزارش منابع خبری سوریه، این اقدام ابوعبیده، امیر دیوان زکات گروهک داعش، موجب تمسخر بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی شد به گونه ای که با انتشار آگهی هایی در شبکه های اجتماعی از همه کلاهبرداران جویای کار عوت به عمل آوردند که بی نیاز از هرگونه توانایی و شرایط خاص، جذب داعش شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها