کد خبر: ۴۲۴۹۰۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۰۷ تير ۱۳۹۶
مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از رسیدن دمای هوای امروز اهواز به ۵۲ درجه سانتی گراد خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از رسیدن دمای هوای امروز اهواز به ۵۲ درجه سانتی گراد خبر داد.

کوروش بهادری اظهار کرد: هوای گرم در شهرهای مختلف استان خوزستان امروز و تا چند روز آینده تداوم خواهد داشت.

وی افزود: برای نمونه روز گذشته چند شهر استان خوزستان همانند اهواز، شوش و امیدیه دمای هوای ۴۹ و ۵۰ درجه سانتی گراد را تجربه کردند و مردم هوایی بسیار گرم را لمس کردند.

بهادری عنوان کرد: امروز هوای شهرهای مختلف استان خوزستان گرم تر هم می شود و پیش بینی می شود هوای امروز اهواز به ۵۲ درجه سانتی گراد خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان در خصوص هوای سایر شهرهای استان نیز گفت: وضع در سایر شهرهای استان نیز بهتر از اهواز نیست. برای نمونه امروز هوای شهرهای ماهشهر، هندیجان، آبادان، شوش، خرمشهر و شوشتربه ۵۲ درجه سانتی گراد خواهد رسید.

همچنین شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیز اعلام کرد: با توجه به اعلام مدیریت بحران استانداری خوزستان درخصوص افزایش دمای هوا در کلانشهر اهواز، توصیه  می شود به منظور پایداری و استمرار خدمات رسانی مطلوب به شهروندان به ویژه در ساعت پیک یا اوج مصرف که از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است، از لوازم غیرضروری الکتریکی مانند جاروبرقی، لباسشویی و نظایر آن در این ساعت استفاده نکرده و به کارگیری این وسایل را به ساعت های اولیه صبح یا روزهای تعطیل موکول کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها