أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۵۰۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۰ تير ۱۳۹۶
به دنبال نشت گاز در یکی از لوله های انتقال گاز عبوری از خیابان میرزای شیرازی تهران و امکان بروز حادثه و انفجار، جلوگیری از تردد مردم و پاکسازی محل آغاز شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، دقایقی پیش با حضور نیروی های امداد، نیروی انتظامی، آتش نشانی و نیروهای امداد شرکت ملی گاز، تردد در خیابان میرزای شیرازی حد فاصل خیابان دهم و پل کریمخان متوقف شد.

 دلیل این توقف تردد که با مسدودسازی مسیر توسط نیروی انتظامی صورت گرفته به گفته نیروهای حاضر در محل، به دنبال نشت گاز در یکی از لوله های انتقال گاز عبوری از این خیابان بوده و امکان بروز حادثه و انفجار، دلیل جلوگیری از تردد مردم و پاکسازی محل بوده است.

در همین خصوص، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام خبر عملکرد ناگهانی یک سوپاپ اطمینان گاز در خیابان میرزاری شیرازی درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: دقایقی قبل عملکرد ناگهانی سوپاپ اطمینان گاز در خیابان میرزای شیرازی منجر به بروز حادثه شد که به سرعت آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: آتش‌نشانان مشغول ایمن‌سازی محل حادثه هستند و مورد خاصی مبنی بر انفجار یا ترکیدن لوله گاز به وقوع نپیوسته است همچنین نیروهای شرکت گاز نیز در محل حضور داشته و مشغول عملیات هستند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها