أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۵۰۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۰ تير ۱۳۹۶
نایب رئیس هیأت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از آغاز به کار این هیأت در این هفته خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام سیدناصرموسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و نایب رئیس هیأت تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: با توجه به اینکه چندی پیش تشکیل هیأت تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار مجلس بود و اعضای آن مشخص شده‌اند، لذا مانعی برای انجام فعالیت این هیأت وجود ندارد.
 
وی افزود: با توجه به آغاز به کار مجلس از هفته جاری، جلسات  هیأت تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز از این هفته تشکیل و به طور رسمی کار خود را آغاز می‌کند.
 
به گزارش فارس،‌ چندی پیش نشست کمیسیون اقتصادی برای تشکیل هیأت تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل شد که بر این اساس، احمد انارکی محمدی، سید ناصر موسوی لارگانی، زهرا سعیدی مبارکه، عین‌الله شریف‌پور، تقی کبیری، علی‌اکبر کریمی، شهاب نادری، الیاس حضرتی، معصومه آقاپور، محمود شکری و محمد حسن‌نژاد، جواد کریمی قدوسی، حسن نوروزی، حسینعلی حاجی دلیگانی و حشمت الله فلاحت‌پیشه به عنوان اعضای این هیأت انتخاب شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها