أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۵۰۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۱۰ تير ۱۳۹۶
دادستان عمومی و انقلاب قم ضمن توضیح درباره ماجرای قتل شب گذشته در این شهر، تاکید کرد: با تمام قدرت با اراذل و اوباش برخورد می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی دادستانی قم، مهدی کاهه روز شنبه در گفت وگویی به جزییات این حادثه پرداخت و گفت: قاتل سوار بر موتوری سه ترک در نزدیکی میدان مطهری با سه موتور 2 ترک دیگر وارد درگیری لفظی شده و این ماجرا تا میدان ادامه و در انتها محمد حسین(قاتل) بلافاصله پس از شروع درگیری فیزیکی با چاقو به قلب مقتول ابوالفضل ف.پ ضربه ای وارد می کند.
 
وی ادامه داد: این درگیری که متاسفانه در همان لحظه منجر به فوت مقتول می شود و متهمان بلافاصله از محل متواری می شوند.
 
وی گفت: بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب قم از همان ابتدای حادثه به همراه عوامل انتظامی از جمله پلیس آگاهی، کلانتری و جانشین فرماندهی انتظامی با تمام توان و نیرو وارد عمل شدند.
 
کاهه اضافه کرد: نیروهای قضایی، انتظامی و امنیتی توانستند با به کارگیری انواع شگردهای تخصصی و نوین ردگیری تا ساعت پنج صبح، هر سه متهم حادثه را دستگیر کنند و تحویل مرجع قضایی دهند.
 
دادستان قم تاکید کرد: با برهم زنندگان نظم و امنیت شهر با قاطعیت تمام برخورد می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها