أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۵۱۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۱۱ تير ۱۳۹۶
مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس که هدفش لژیونر شدن است، روز گذشته با مسئولان این باشگاه جلسه‌ای برگزار کرد تا در خصوص شرایط جدایی‌اش به نتیجه‌ای مطلوب برسد.‌

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، در جلسه‌ طولانی و 3 ساعته‌ای که روز گذشته برگزار شد طارمی درباره شرایط خودش و وضعیت پیشنهادهایی که به او ارائه شده، توضیحاتی داد. ‌مدیران باشگاه هم موضع باشگاه‌ را در وهله اول حفظ طارمی اعلام کردند و در ادامه به این بازیکن گفتند چنانچه بنا به جدایی او باشد فقط در قبال مبلغ اعلامی که یک میلیون دلار است، می‌تواند جدا شود! این مبلغ هنگفت برای فسخ قرارداد و رضایت‌نامه در شرایطی تعیین شده که طارمی پیشنهاد مالی چشمگیری ندارد، چرا‌که تیم‌های اروپایی پرداخت‌های نجومی ندارند و حتی بازیکنی مثل کاوه رضایی مهاجم سابق استقلال به روایتی با‌250هزار یورو به شارلوای بلژیک پیوسته است! در چنین شرایطی لژیونر شدن برای طارمی رویا باقی خواهد ماند، مگر آن‌که این بازیکن به پیشنهادهای وسوسه‌انگیز کشورهای حوزه خلیج‌فارس یا چین فکر کند و برای لژیونر شدن قید بازی در لیگ‌های اروپایی را بزند.

‌‌البته طارمی و وکیلش 48 ساعت فرصت دارند تا پاسخ باشگاه پرسپولیس را مبنی بر پرداخت مبلغ رضایت‌نامه یا ماندن در این تیم بدهند اما بحث تقسیط مبلغ رضایت‌نامه که برخی سایت‌ها به آن پرداخته‌اند صحت ندارد و وکیل طارمی قویا آن را رد کرد. ‌اگر طارمی موفق شود طی 2 روز مبلغ رضایت‌نامه را فراهم کند، به جمع لژیونرهای ایران اضافه خواهد شد و مقصد او هم از تیم‌های عربی حوزه خلیج‌فارس تا پانیونیوس یونان، لیگ هلند و لیگ دسته دوم آلمان متغیر خواهد بود.‌  خراسان ورزشی هم در این زیمنه نوشت: در صورت جدایی طارمی یک اتفاق دیگر هم خواهد افتاد و بازی سنتی سرخابی که قرار است به همت اسپانسر2‌ باشگاه 25‌ تیر ماه در آلمان برگزار شود بدون حضور آقای گل لیگ خواهد بود و پرسپولیسی‌ها بدون طارمی باید به مصاف استقلال بروند.

بازی سنتی اروپایی سرخابی بدون طارمی؟

برانکـو: رفتـن طارمی فقـدان بزرگی است
 برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین دیروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: «از نحوه کار بازیکنان راضی هستم.‌ محمد انصاری مصدومیت کوچکی داشت.‌ بقیه با حداکثر توان کار می‌کنند. ‌از تلاش بازیکنانم راضی هستم. ‌‌با وجود گرمای هوا چیزی جلو‌دار آن‌ها نیست. ‌هم صبح و هم عصر تمرین داریم.»‌‌‌ به گزارش مهر، برانکو درباره مهدی طارمی گفت: «الان خبر ندارم وضعیت طارمی به کجا رسیده است. ‌در باشگاه بودیم.‌ باشگاه این امکان را داده که اگر پیشنهادی داشته باشد و هر دو‌طرف راضی باشند، بتواند این بازیکن برود.‌ ما طارمی را درک می‌کنیم. ‌عملا او 2 سال متوالی بهترین بازیکن لیگ ایران و آقای گل بوده است.

‌او آقای گل لیگ قهرمانان آسیا هم هست. ‌طبیعی است باشگاه‌های مختلف کار او را دنبال کنند و خواهانش باشند.» وی افزود: «دلمان می‌خواهد طارمی بماند ولی باید این امکان را به بازیکن بدهیم که از فرصتش استفاده کند. ‌اگر او برود، فقدان بزرگی خواهد بود.» سرمربی پرسپولیس درباره احتمال حضور آلویز نانگ در پرسپولیس به جای مهدی طارمی، گفت: «نانگ چه کسی است؟» برانکو در ادامه بعد از توضیح خبرنگاران درباره نانگ، گفت: «این بازیکن را نمی‌شناسم.‌ چه کسی می‌گوید که این بازیکن می‌خواهد به پرسپولیس بیاید؟ آیا کسی از باشگاه این شایعه را تایید کرده است؟» وی در‌خصوص اردوی اوکراین و دیدار با استقلال در آلمان، گفت: «3 بازی در اوکراین خواهیم داشت. ‌امیدواریم بازی دوستانه با استقلال هم انجام شود.» وی در‌خصوص رویارویی با نفت تهران با هدایت علی کریمی تاکید کرد: «یک‌بار دیگر به کریمی برای برداشتن این قدم تبریک می‌گویم تا دانش غنی خود را در اختیار فوتبال ایران بگذارد. ‌کار برای کریمی آسان نخواهد بود ولی برایش بهترین آرزوها را دارم.»

سرمربی پرسپولیس درباره رویارویی با استقلال در آلمان، گفت: «این‌ها بازی‌های دوستانه است. ‌دلیل برگزاری این بازی‌ها مالی و اقتصادی است.‌ دلمان می‌خواهد هم‌وطنان ایرانی خارج از کشور هم فرصتی برای تماشای داربی داشته باشند. ‌ایرانی‌های زیادی در آلمان هستند.» برانکو درباره نقل و انتقالات پرسپولیس و این‌که گفته می‌شود این تیم عملکرد خوبی نداشته‌، اظهار کرد: «باید‌۱۰‌بازیکن می‌گرفتیم؟‌ من خیلی راضی هستم.‌ بازیکنانی که می‌خواستیم را گرفتیم.» برانکو در خصوص رویارویی با الاهلی عربستان و خریدهای گران‌قیمت این تیم هم گفت: «ما در لیگ قهرمانان آسیا نشان دادیم که از هیچ تیمی نمی‌ترسیم.‌ بازی سختی با الاهلی داریم.‌ این تنها بازی‌ای است که آن‌ها می‌توانند عدم موفقیت سال گذشته خود را جبران کنند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها