يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۵۱۹۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۱۱ تير ۱۳۹۶
روز گذشته (دهم تیرماه) در ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه با ثبت مصرف لحظه ای ۵۱ هزار و ۶۳۶ مگاوات، رکورد جدیدی در مصرف برق سال ۹۶ به ثبت رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، در حالی که از ابتدای سال جاری تا پایان هفته منتهی به جمعه نهم تیرماه، اوج مصرف برق سال 96 در روز هفتم تیرماه به میزان 50 هزار و 530 مگاوات به ثبت رسیده بود، روز گذشته باز هم رکورد جدیدی در مصرف برق سال جاری به ثبت رسید.
 
روز گذشته (دهم تیرماه) در ساعت 14 و 50 دقیقه با ثبت مصرف لحظه ای 51 هزار و 636 مگاوات، رکورد جدیدی در مصرف برق سال 96 به ثبت رسید.
 
براساس اعلام شرکت توانیر و پیش بینی های سازمان هواشناسی از سه شنبه هفته جاری شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود و‌ نیاز به مدیریت مصرف و‌ همکاری بیشتر مشترکان است تا شاهد بروز خاموشی در هیچ نقطه کشور نباشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها