يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۵۱۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۱۱ تير ۱۳۹۶
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه ۸ شوال روز عزای عالم اسلام است، گفت: هیچ گروه یا قبیله‌ای نمی‌تواند با جاهلیت خود نور ایمان و صراط حق را از بین ببرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) توسط رژیم قبیله‌ای آل‌سعود پیامی صادر کرد، که به این شرح است:
 
 بسم الله الرحمن الرحیم
 
السلام علیکم یا اهلبیت‌النبوه
 
ماه شوال سالروز تخریب قبور مطهر چهار امام مظلوم در قبرستان بقیع توسط رژیم بی‌منطق و قبیله‌ای آل سعود موجب تأثر قلوب مؤمنان شد و این روز به عنوان  روز عزا در عالم اسلام محسوب می‌شود.
 
اما دشمنان اسلام ناب بدانند که این قبور بی‌نشان خود نشانه‌ای عظیم از حقانیت است و چراغ هدایت برای معرفت جویان حقیقت خواهد بود و هیچ گروه یا قبیله‌ای نمی‌تواند با جاهلیت خود نور ایمان و صراط حق را از بین ببرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
United States
۰۲:۵۷ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
۰
۰
این قوم جاهل با این کارشان دشمنی با اهل بیت را در تاریخ ثبت کردند و نشان دادند که حساب برادران سنی با وهابی ها جداست چون برادران سنی به اهل بیت وفرزندان پیامبر احترام قایل هستند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها