کد خبر: ۴۲۵۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۰۴ اسفند ۱۳۹۰

  ماموستا مصطفی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با تاکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی را مردم خودشان انتخاب کردند بنابراین اساس و پایه این نظام مردم و رهبری است.

وی افزود: انتخابات مجلس برای نظام انقلاب اسلامی و مردم سرنوشت‌ساز است و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مردم باید خودشان سرنوشت خود را به تعیین کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه کاندیداها نباید در خلاف مسیر نظام حرکت کنند، تصریح کرد: کاندیداها باید آنچنان رفتار شایسته‌ای در انتخابات داشته باشند تا مردم برای شرکت در انتخابات تشویق و با شور و شوق گسترده در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

امام جمعه پیرانشهر تاکید کرد: مردم باید به پای صندوق‌های رای بیایند زیرا حضور آنها در انتخابات تکلیف شرعی و میثاق با شهداست.

محمودی ادامه داد: انتخابات بر خلاف تبلیغات دشمنان در کشورمان همواره از سلامت برخوردار بوده و با کمترین حاشیه‌ها برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان ادارات و نهادها نباید از امکانات و تجهیزات دولتی به نفع یا علیه فرد خاصی استفاده کنند و سلایق شخصی نیز در مراحل مختلف این رویداد مهم نباید دخیل باشد.

امام جمعه پیرانشهر با تاکید بر الگوگیری از نبی مکرم اسلام(ص) به عنوان اسوه حسنه جهان اسلام مهم‌ترین ویژگی شخصیتی آن حضرت را امانت‌داری برشمرد.

وی ادامه داد: این ویژگی ارزشمند در مورد مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه دست‌اندرکاران انتخابات نمود بیشتری می‌یابد.

این مسئول گفت: مردم باید همانند دوره‌های قبل با شرکت گسترده در صحنه انتخابات علاوه بر مشارکت در تعیین سرنوشت کشور خود موجبات یاس و ناامیدی دشمنان نظام را نیز فراهم  می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها