کد خبر: ۴۲۵۲۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۲ تير ۱۳۹۶
از جباری و منتظری تا رحمتی و حیدری؛
به احتمال فراوان مجتبی جباری جزو بازیکنان فیکس و ترکیب اصلی استقلال نخواهد بود و همین مسئله موجب شده تا وی از جمع مدعیان کاپیتانی خارج شود. اما از بین منتظری و رحمتی به طور حتم انتخاب منصوریان فردی خواهد بود که در طول سال های اخیر نیز این بازوبند را به دست داشته و از شرایط فوتبال ایران دور نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فردا: بدون شک آبی های پایتخت یکی از بهترین سال های خود را در فصل نقل و انتقالات سپری کردند و با جذب ستاره های نامدار در کنار بازیکنان جوان، ترکیبی از با تجربه ها و جوانان را برای ترکیب فصل آینده خود تدارک دیده اند.  
 
استقلالی ها در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم با اعتمادی که به جوانان خود کردند توانستند هم مقام نائب قهرمانی لیگ را به دست آورده و هم در دربی پایتخت مقابل رقیب سنتی به پیروزی دست یابند. اما در فصل نقل و انتقالات لیگ هفدهم منصوریان بار دیگر تصمیم گرفت تا بازیکنان با تجربه ای نظیر منتظری و جباری را بار دیگر به استقلال بازگرداند. اتفاقی که از چند بعد می تواند برای استقلال مفید و حتی در برهه ای از فصل با حاشیه هایی همراه باشد.  
 
بازگشت ستاره های شماره 8 و 33
 
بازگشت جباری به استقلال هیجان‌انگیزترین بازگشت فصل نقل و انتقالات بود. استقلال هر سه قهرمانی خود در لیگ برتر را با هنر جباری جشن گرفت و حالا جباری پس از چهار سال به خانه بازگشته است. البته باید دید جباری ۳۴ ساله همان هافبک همه فن حریف گذشته است؟ از سوی دیگر نیز پس از باخت شش بر یک استقلال مقابل العین برگرداندن پژمان منتظری به استقلال یکی از اولویت‌های مدیران استقلال بود. این مدافع ملی‌پوش پس از سه سال دوباره پیراهن استقلال را برتن می کند و هواداران مطمئن‌اند با حضور او خط دفاعی مستحکم خواهند داشت.
 
رحمتی و حیدری هم هستند
 
 با بازگشت پژمان منتظری و مجتبی جباری از قطر به تیم سابق، یکی از مباحث مهمی که مورد‌توجه رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان قرار گرفت، موضوع کاپیتانی استقلال بود.‌ منتظری که سال 92 استقلال را به مقصد الاهلی قطر ترک کرده بود، در شرایطی به استقلال برگشت که در این تیم 2‌ مدعی بزرگ برای کاپیتانی وجود داشت و پژمان هم با توجه به سابقه و کارنامه‌اش و البته محبوبیتی که نزد هواداران دارد، می‌توانست سومین مدعی باشد. اما جباری هم به این ترکیب اضافه شد و علاوه بر این، ‌مهدی رحمتی و خسرو حیدری و حتی یعقوب کریمی در فصل‌های اخیر کاپیتان‌های آبی بوده‌اند و در مواردی نادر که این 3 بازیکن به دلایلی حضور نداشته‌اند، بازیکنان دیگری از استقلال بازوبند را موقتا بسته‌اند.
 
منصوریان چه تصمیمی می گیرد؟
 
علیرضا منصوریان و مسئولان باشگاه استقلال هم به خوبی متوجه موضوع مهم کاپیتانی شده‌اند، چرا‌که از همان روز نخست بازگشت پژمان واکنش‌های رسمی و غیررسمی را از سوی آن‌ها شاهد بودیم‌. منتظری که از ابتدای حضور در استقلال هرگز در مورد بازوبند کاپیتانی بحثی نداشته حالا به تیمی برگشته که کاپیتانش مهدی رحمتی است به همین دلیل منصوریان که تصمیم گیرنده نهایی است در مورد بازورند کاپیتانی و اینگونه مسائل هرگز با منتظری حرف نزده است. خود منتظری هم هنگامی که در قطر با منصوریان حرف زد هرگز حرفی از بازوبند نکرد و به همین دلیل سرمربی استقلال کار چندان سختی ندارد.
 
با توجه به شرایط موجود، به احتمال فراوان مجتبی جباری جزو بازیکنان فیکس و ترکیب اصلی استقلال نخواهد بود و همین مسئله موجب شده تا وی از جمع مدعیان کاپیتانی خارج شود. اما از بین منتظری و رحمتی به طور حتم انتخاب منصوریان فردی خواهد بود که در طول سال های اخیر نیز این بازوبند را به دست داشته و از شرایط فوتبال ایران دور نشده است.  
 
بنابراین گزارش موضوع کاپیتانی استقلال در فصل آینده هنوز یک سوژه داغ و یک موضوع حل نشده برای رسانه‌ها و هواداران است. ‌همه از خود می‌پرسند در شرایطی که منتظری و رحمتی هر دو 7 فصل را در استقلال سپری کرده‌اند و حتی تعداد بازی‌های پژمان با پیراهن آبی حدود‌40 بازی بیشتر از رحمتی است، انتخاب منصوریان برای کاپیتانی آبی‌ها کیست؟ یکی از بین این 2 بازیکن یا مجتبی جباری با تجربه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها