أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۵۴۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۱۴ تير ۱۳۹۶
معاون باشگاه پرسپولیس حضور «بشار رسن» هافبک ملی پوش عراقی را در این تیم قطعی دانست.
به گزارش پایگاه 598، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس روز گذشته و بعد از بازی تدارکاتی این تیم با امیدهای پرسپولیس، به سئوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داد با این حال، یک سئوال بود که سرمربی سرخپوشان از پاسخ به آن طفره رفت.

یکی از خبرنگاران درباره زمان حضور بشار رسن بازیکن عراقی در تمرینات پرسپولیس سئوالی را از برانکو ایوانکوویچ پرسید ولی برانکو اعلام کرد که این سئوال باید از مسئولان باشگاه پرسیده شود. سرمربی پرسپولیس همین پاسخ را دوباره و بعد از تکرار این سئوال به خبرنگاران داد تا وضعیت حضور بشار رسن در پرسپولیس مبهم شود.

با این حال محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس جذب رسن را قطعی دانست و زمان حضورش در تمرینات پرسپولیس را هم اعلام کرد.

ترکاشوند گفت: بشار رسن که به صورت قطعی پرسپولیسی شده است و او را باید یک بازیکن سرخپوش بدانید. پیش از این توافق کردیم بشار رسن پس از آنکه بازی های باشگاهی خود در لیگ عراق را به پایان رساند به تمرینات تیم اضافه شود.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: فکر می کنم رسن تا ۲۰ روز دیگر به تیم اضافه شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها