يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۵۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۰۴ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد طاهری اظهار داشت: 30 بهمن ماه سال جاری چهار فرد مسلح به صورت مخفیانه وارد یک منزل در منطقه گلشهر شهرستان چابهار شده و با تهدید و ایجاد رعب و وحشت طلاجات و زیورآلات چهار زنی که در منزل حضور داشتند را به سرقت برده و با یک دستگاه خودرو پراید متواری شدند.

وی افزود: مالباختگان به دنبال این سرقت مسلحانه بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله اکیپ گشت کلانتری 11 شهرستان چابهار در محل حاضر شد و تحقیقات و بررسی‌های اولیه خود را در زمینه نحوه و چگونگی این سرقت آغاز کرد.

طاهری ادامه داد: مسئولان انتظامی شهرستان چابهار به منظور شناسایی و دستگیری سارقان مسلح و جلوگیری از ایجاد رعب و وحشت در منطقه بلافاصله دستور اجرای طرح مهار در کلیه مسیرهای ورودی و خروجی این شهرستان را صادر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت : با اجرای به موقع طرح مهار و با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی کلانتری 11 شهرستان چابهار سارقان مسلح لحظاتی پس از فرار با یک دستگاه خودرو پراید در حالی که با سرعت بالا از منطقه گلشهر به سمت خیابان حافظ این شهرستان متواری بودند شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

طاهری افزود: سارقان مسلح برای فرار از چنگال قانون دست به سلاح بردند و به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند که با عکس‌العمل سریع نیروهای عمل کننده و اعزام نیروهای کمکی از یگان امداد شهرستان چابهار نرسیده به میدان شیلات این شهرستان بر اثر مسدود شدن تمام مسیرهای فرار آنان در محاصره پلیس گرفتار شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات سه نفر از اشرار مسلح دستگیر و از آنان سه قبضه سلاح جنگی به همراه یک دستگاه خودرو و یک پلاستیک حاوی طلاجات مسروقه کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در تحقیقات و بررسی‌های پلیس مشخص شد سارقان مسلح که تحت تعقیب مراجع قضایی نیز قرار دارند از سرشاخه های اصلی و سرکرده یک باند آدم ربایی و شرارت در سطح استان هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها