کد خبر: ۴۲۵۷۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۱۸ تير ۱۳۹۶
نوروزی:
نماینده مردم رباط کریم گفت: بهتر است آقای رئیس جمهور فکری به حال سیف کند؛ ما از پاسخ آقایان قانع نشده و بر امضا خود باقی هستیم.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام حسن نوروزی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به جلسه روز گذشته نمایندگان اقتصادی دولت با برخی امضا کنندگان سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری، اظهار داشت: آقای سیف می تواند راه های دیگری را برای از بین بردن آبروی رئیس جمهور به کار گیرد.

وی خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه افرادی همچون سیف به نظام اقتصادی کشور ظلم می کنند، افزود: دولت باید درباره موسسه مالی و اعتباری هایی همچون کاسپین به بازپس گیری سرمایه های مردم را اقدام می کرد و آن را در اختیار صاحبانش قرار می داد.

نماینده مردم رباط کریم تصریح کرد: این که بعد از گذشت چهار سال عمر ریاست جمهوری آقای روحانی یک شبه اعلام می کنند این موسسات ورشکست شده نشان از دست هایی در بانک مرکزی در این ماجرا دارد. گویا جریانی با زد و بندهای مالی و ذخیره وجوهی از مردم از نقاط مختلف  می خواهد به این پول ها دسترسی پیدا کنند.

نوروزی در پایان با اشاره به نتیجه این جلسه خاطر نشان کرد: بهتر است آقای رئیس جمهور فکری به حال سیف کند؛ ما از پاسخ آقایان قانع نشده و بر امضا خود باقی هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها