أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۵۷۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۱۹ تير ۱۳۹۶
پسر حبیب‌الله کاسه‌ساز گفت: پدر همواره برای من و خانواده چه در کار و چه در زندگی الگوی صبر و ایستادگی بوده و هست و در طی زمان شیمی‌درمانی نیز با همین صبر تمام سختی‌ها را تحمل کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، محسن کاسه‌ساز پسر حبیب‌الله کاسه‌ساز نویسنده و کارگردان سینمای ایران درخصوص آخرین وضعیت جسمانی پدرش گفت: به امید خدا پدر از فردا مرحله سوم شیمی درمانی را آغاز خواهد کرد.وی ادامه داد: این مرحله سه الی چهار روز به طول انجامیده و پس از آن به دلیل کاهش وزن شدید و ضعف جسمانی ناشی از شیمی‌درمانی پدر حداقل دو هفته برای گذراندن دوره نقاهت در بیمارستان بستری خواهند ماند.پسر این کارگردان سینما تشخیص پزشکان از مراحل درمان را اینگونه توصیف کرد: دکتر قدیانی پزشک پدر بسیار امیدوار بوده و از دوره دوم شیمی درمانی رضایت کامل دارند. البته دوره دوم بسیار سخت و طاقت‌فرسا پیش رفت ولی خوشبختانه پدر این وضع را تحمل کرد.

محسن کاسه‌ساز درباره وضعیت روحی پدرش خاطرنشان کرد: در طول زمان انجام مراحل درمانی بارها به من گفتند که این امتحانی است الهی که خداوند برای من مقدر کرده است.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها