يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۵۷۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۱۹ تير ۱۳۹۶
جهیزیه به نوعروسان شیعه و سنی شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان اهداء شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری بسیج، این جهیزیه ها که هزینه ی آن از سوی بانک سینا و مجمع خیرین جهادی پرداخت شده بود به همت جبهه جهادی منتظران خورشید تحویل زوج های جوان بلوچ شد.

جهادگران همچنین با برپایی ضیافت شام، شبی به خاطر ماندنی را برای اهالی روستاهای زبرینگ- کوردان- چیل کنار و درآپ با حضور زوج های جوان رقم زدند.

روستاهای فوق به دلیل هم مرزی با استان هرمزگان و کرمان و فاصله ی بسیار زیاد با مرکز استان از محرومیت های زیادی رنج می برند.

« منتظران خورشید » طی 5 سال حضور مستمر در این روستاها توانسته است اقداماتی نظیر آبرسانی- برق رسانی- ساخت منازل روستایی- تامین وام های مساکن روستایی- احداث استخر کشاورزی- ساخت تعاونی روستایی- ساخت سرویس های بهداشتی و حمام- ساخت پایگاه بسیج و فعالیت های گوناگون دیگری را در عرصه های پزشکی- آموزشی- فرهنگی- هنری  و ورزشی و ... انجام دهد.

گفتنی است همکاری بانک سینا و جبهه جهادی منتظران خورشید، حاصل فعالیت های ویژه ی برنامه دست خط شبکه 5 سیما می باشد که در این برنامه با ابتکاری ارزنده به محرومیت زدایی توجه شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها