يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۵۹۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۱ تير ۱۳۹۶
زهرا داودنژاد گفت: حضور خانواده می‌تواند پشتوانه باشد اما برای حضور پررنگ و موفق خود بازیگر نیز مهم است. خود من همواره از حضور در چنین خانواده‌ای به خودم می‌بالم اما خانواده‌ام تنها دلیل حضور من در این عرصه نبوده است. من پیش از بازیگری پشت صحنه سینما بودم و حدود 60 کار بدون حضور پدرم در سینما را تجربه کردم و بعد بازیگر شدم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان: بازیگر فیلم "شماره 17 سهیلا" گفت: بالاخره هرکس در خانواده‌ای به دنیا می‌آید و نمی‌توان گفت که مثلاً شما نباید در خانواده‌ای سینمایی به دنیا می‌آمدید. حضور خانواده سینمایی به عنوان یک پشتوانه برای هر بازیگری بدیهی است و نمی‌توان آن را کتمان کرد و بابت این قضیه نباید بازیگر را مورد قضاوت قرار داد.
 داود نژاد

زهرا داودنژاد بازیگر سینما که سال گذشته با فیلم "شماره 17 سهیلا" در جشنواره فیلم فجر حاضر شده بود  درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه سینما گفت: امسال به امید خدا صحبت‌هایی برای حضور در چند اثر سینمایی با من شده که هنوز به مرحله قراداد نرسیده و نمی‌توان صحبتی قطعی در قبال آنها انجام داد اما امیدوارم جشنواره فجر امسال را نیز با فیلم پشت سر بگذارم.
 
وی درباره اکران فیلم "شماره 17 سهیلا" افزود: آنطور که من شنیدم این فیلم اواخر شهریور و یا اوایل پاییز راهی سینماهای کشور خواهد شد.

بازیگر فیلم "کلاس هنرپیشگی" در مورد بازگشت دوباره خود به سینما بعد از 5 سال وقفه تصریح کرد: سینما همواره عشق و علاقه شخصی من بوده و هست. این چند سال به دلیل برخی مشکلات خانوادگی و بزرگ کردن فرزندم از سینما دور بوده‌ام اما فاصله هیچ وقت همیشگی نیست و الان دوست دارم این سال‌ها را جبران کنم.

وی در مورد حضور خانواده‌های سینمایی و حضور بازیگران در این خانواده‌ها تاکید کرد: بالاخره هرکس در خانواده‌ای به دنیا می‌آید و نمی‌توان گفت که مثلاً شما نباید در خانواده‌ای سینمایی به دنیا می‌آمدید. حضور خانواده سینمایی به عنوان یک پشتوانه برای هر بازیگری بدیهی است و نمی‌توان آن را کتمان کرد و بابت این قضیه نباید بازیگر را مورد قضاوت قرار داد.

بازیگر فیلم "ملاقات با طوطی" در همین راستا اضافه کرد: حضور خانواده می‌تواند پشتوانه باشد اما برای حضور پررنگ و موفق خود بازیگر نیز مهم است. خود من همواره از حضور در چنین خانواده‌ای به خودم می‌بالم اما خانواده‌ام تنها دلیل حضور من در این عرصه نبوده است. من پیش از بازیگری پشت صحنه سینما بودم و حدود 60 کار بدون حضور پدرم در سینما را تجربه کردم و بعد بازیگر شدم.

داودنژاد با اشاره به علاقه دخترش برای بازی در سینما خاطرنشان کرد: دختر من همین الان هم 4 کار را در کارنامه خود دارد و خوشبختانه برای بازیگری استعداد فراوانی دارد. اگر روزی دخترم بخواهد به صورت حرفه‌ای به بازیگری ادامه دهد با کمال میل وی را تشویق می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها