أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۵۹۸۲
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۲۱ تير ۱۳۹۶
«حق اوقات فراغت» تبعیض نیست؟
دختر صفدر حسینی در توئیت‌های تازه خود عنوان کرده است که دولت روحانی بایستی بدون تبعیض جنسیتی از حضور جوانان در کابینه خود در کنار مدیران با تجربه استفاده کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، فاطمه حسینی، نماینده اصلاح‌طلب تهران و فرزند صفدر حسینی اخیرا در صفحه توئیتر خود به شرایط رسیدن به پوست‌های ارشد مدیریتی اشاره کرده است.

وی در یکی از توئیت‌های قابل تأمل خود نوشته است:‌ « راه رسیدن به جایگاه‌های ارشد مدیریتی باید عاری از سنگلاخ‌های #تبعیض_جنسیتی باشد. #کابینه_دولت.»

همچنین این نماینده مجلس در توئیتی دیگر بیان کرده است: « حضور #جوانان ممتاز و خلاق در کنار مدیران کارآمد در سمت‌های ارشد مدیریتی راه‌گشای انتقال تجارب مدیریتی به نسل سوم انقلاب است. #کابینه_دولت»

فرزند صفدر حسینی درحالی از شرایط عادلانه رسیدن به جایگاه ارشد مدیریتی و از حضور جوانان درسمت‌های ارشد مدیریتی سخن می‌گوید که شبهه‌هایی در خصوص بسته شدن لیست امید در انتخابات ۹۴ توسط اصلاح‌طلبان مطرح است.

«الهه کولایی» فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای هماهنگی مجمع زنان اصلاح‌طلب درباره رانتی بودن اعضای لیست امید به «آنا» اعلام کرده است: «به هر حال افرادی که از امکان مالی و ارتباطات خوبی برخوردارند و چنین امکاناتی برای آنها فراهم است، قطعا نسبت به بقیه افراد شانس بیشتر و بهتری برای حضور در همه لیست‌های انتخاباتی دارند.» وی دربخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت:«همیشه پول و قدرت در حوزه سیاست تاثیرگذار هستند. برخی کاندیداها از طریق رانت وارد لیست امید شدند و من این مساله را تکذیب نمی‌کنم.»

بسته شدن لیست رانتی و پولی بعد از لیست امید در انتخابات سال ۹۴ در سال ۹۶ هم اتفاق افتاد و از برخی از اعضای شورای شهر چهارم همچون «فاطمه دانشور» برای حضور در لیست اصلاح‌طلبان شورا درخواست پول شد که وی در این خصوص گفت: « دو میلیارد ندادم از لیست امید خط خوردم!»

فاطمه حسینی در حالی از عدالت سخن می‌گوید که وی در برابر خبر افشای فیش حقوق نجومی پدرش که شامل تسهیلاتی مانند حق اوقات فراغت فرزندان هم می‌شد، نه تنها سکوت اختیار کرد بلکه از تریبون مجلس نیز سوء استفاده شخصی کرد و بیانیه‌ای در حمایت از فعالیت مالی خانواده خود قرائت کرد. این در زمانی بود که وزیر ارتباطات به مجلس آمده بود و دستور کار مجلس بررسی موضوعات مربوط به وزارتخانه «محمود واعظی» بود.

فاطمه حسینی در زمان نامزدی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شعار خود را مبارزه با تعیض و بی‌عدالتی عنوان کرد و گفت: «من می‌خواهم نماینده نسلی باشم که زندگی شاد و پر امید حق مسلم آنان است نه بی‌کاری،‌ تبعیض و بی‌عدالتی ...»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۲۲ تير ۱۳۹۶
۴
۰
آره...
بابات برات یه پست خیلی باحال گذاشته کنار ....
قرار رئیس مرکز مبارزه با حقوق های نجومی باشی...
مبارک باشه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۳ - ۲۴ تير ۱۳۹۶
۳
۰
رو که نیست.... کاش میشد اینهارو صادر کنیم فکر کنم ارزآوری خوبی داره
پاسخ
كارمند مفلوك نظام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۲۴ تير ۱۳۹۶
۳
۰
ايشان همان فردي هستند كه با هزينه اوقات فراغت ميليوني در فيش پدر جانشان كه ذخيره نظام هستند و با آن رانت هاي ميلياردي به مجلس رسيدند و از اين قبيل بسيارند در اين دوره!!!
پاسخ
عاطفه
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۶
۲
۰
خانم عزیز من شب ها با بچه هام گرسنه می خوابیم
پاسخ
طه
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۶
۲
۰
متاسفيم. ولي اشكال نداره اگر شما و خيليا شب گرسنه بر بالين مي گذارند، چون ايشون اوقات فراغت ميليوني داشتند و با رانت ميلياردي وارد مجلس شدند. كاخ هاي اينان بر روي كوخ هاي مردم بيچاره و مفلوك بنا شده خواهر گرامي!!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
نردبان این جهان ما و منیست
عاقبت این نردبان افتادنیست
لاجرم هرکس که بالاتر نشست
استخوانش سخت تر خواهد شکست

ان شااله بزودی همه دزدان مال و روح و آبروی این ملت ، بر روی کلوخ کاخهای خود از دار مجازات اویخته میشن.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها