يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۶۰۴۶
زمان انتشار: ۲۳:۲۰     ۲۲ تير ۱۳۹۶
خریدهای استقلال همچنان ادامه دارد و حالا فصل چالش انتخاب رسیده است!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، استقلال امسال یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر است. تیمی مثلا شبیه به استقلالی که با قلعه نویی در لیگ پنجم شد یا همان تیم کخ که با خود منصوریان سیزدهم لیگ شد. اصلا شاید مثل سپاهان امیر که قهرمان لیگ شدند.

این استقلال و سابقه مربیگری منصوریان اما هراس انگیز است. او حالا 3 یار بزرگسال ، بیشتر از سهمیه اش خریده. منصوریان همیشه نشان داده از جوان ها بهتر بازی می گیرد. ولی این بار تیمی بسته که حالا مجبوراست باز قلم روی نام جوانانش بکشد. نکته عجیبتر البته بر می گردد به فلسفه فوتبالی منصوریان. او که عادت کرده فوتبالی نتیجه گرا و بدون مالکیت بازی کند. آن وقت تا توانسته بازیکن بازیساز خریده است. حالا خودش هم نمی داند دقیقا برنامه آینده اش چیست. می خواهد تیمش را با فوتبال مالکانه به زمین بفرستد یا قرار است باز فرصت طلب بازی کند.

او در مسیر این هیجان کشنده خریدن بازیکن ، چند سرمایه آبی ها مثل حق دوست و برزای را از این تیم پرانده و شاید باز هم در ادامه چند نفری دیگر قربانی شوند. در حالی که حالا یکی مثل علی دایی از آتیه هایی که منصوریان برای فوتبال ساخته در تیم جدیدش سایپا هم بازی می گیرد.

منصوریان که سال قبل دید این هزینه های بی پایه چه بلایی سر تیمش آورد ، امسال دوباره تیمی بسته که حالا می توان پیش بینی کرد گرانترین تیم تاریخ فوتبال ایران باشد. حالا او دیگر با این همه هزینه ، فرصت سال قبل را هم ندارد. اما این قماری است که خودش انتخاب کرده . باید امیدوار باشد برگش برنده شود.

باختن منصوریان غیر از اقلا 30 میلیاردی که دود می کند ، بازنده کردن مکتب امید بستن به نسل جدید مربیان است. مربیانی که قرار بود منصوریان لیدرشان باشد و او خودش را شاگرد ارشد کی روش معرفی می کرد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها