أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۶۰۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۲۴ تير ۱۳۹۶
عضو شورای سیاست گذاری نهضت مردمی پوستر انقلاب:
عضو شورای سیاست گذاری نهضت مردمی پوستر انقلاب به برگزاری نخستین دوره این کارگاه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری این کارگاه در سال گذشته قبل از دهه کرامت برای هنرمندان اتفاق مبارکی بود و تجربه خوبی برای شرکت کنندگان در کارگاه رقم خورد و خروجی های خوبی به دست آمد که این خروجی ها همزمان با دهه کرامت در کل کشور اکران شد.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، عضو شورای سیاست گذاری نهضت مردمی پوستر انقلاب با بیان اینکه در عرصه هنر انقلابی می توان به شکل کاملا حرفه ای عمل کرد گفت: این الگو در شرایط کنونی به خوبی گسترش یافته است و حرفه ای بودن جریان انقلابی بسیار ارزشمند است.

به گزارش ستاد خبری دومین کارگاه تولید پوستر نقش بهشت در مشهد مقدس حجت الاسلام محمد جواد قاسم پور در حاشیه دومین روز کارگاه کشوری تولید پوستر نقش بهشت که در مشهد مقدس در حال برگزاری است با اشاره به شکل گیری ایده کارگاه های نقش بهشت اظهار کرد: اماکن مقدس و ملکوتی که در اختیار شیعیان قرار دارد منابع غنی و با هویت بسیار عمیقی هستند تا کارهای عمیق هنری در آنها به سرانجام برسد و اصل این اتفاق باعث شد که ایده کارگاه های نقش بهشت مورد توجه مجموعه هنر شیعی قرار گرفته و برگزاری این کارگاه ها شکل گرفت.

وی ادامه داد: در کارگاه های نقش بهشت بر خلاف دیگر کارگاه های کشوری آموزش محور است و البته در کنار آن به دلیل حضور هنرمند در یک فضای کاملا معنوی، حسی و معرفتی، خلق اثر نیز انجام خواهد شد.

عضو شورای سیاست گذاری نهضت مردمی پوستر انقلاب به برگزاری نخستین دوره این کارگاه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری این کارگاه در سال گذشته قبل از دهه کرامت برای هنرمندان اتفاق مبارکی بود و تجربه خوبی برای شرکت کنندگان در کارگاه رقم خورد و خروجی های خوبی به دست آمد که این خروجی ها همزمان با دهه کرامت در کل کشور اکران شد.

وی اضافه کرد: قرار نبود که این کارگاه سالانه برگزار شود ولی استقبال خوب هنرمندان از برنامه سال گذشته موجب شد که امسال اتفاق بسیار بی نظیری در شکل گیری دومین کارگاه در مشهد مقدس شکل بگیرد و ما شاهد استقبال هنرمندان از سراسر کشور بودیم.

قاسم پور ادامه داد: جذبه ولایت و ذات ائمه معصومین هنرمندان را به خود مجذوب می کند و موفقیت کارگاه قبلی موجب شد که هنرمندان استقبال قابل توجهی از کارگاه دوم داشته باشند.
وی در ادامه با بیان اینکه مدیران فرهنگی ما انقلابی کار می کنند تا چنین اتفاقی رقم بخورد و انقلابی کارکردن به معنای بی محتوا بودن و بی علم و دانش بودن نیست، گفت:
انقلابی بودن به معنای علمی، دانش بنیان و هنرپایه است ولی مدیر و هنرمند انقلابی در مسیر تحقق هدف همه قوای خود را به کار می گیرد.

عضو شورای سیاست گذاری نهضت مردمی پوستر انقلاب استقبال گسترده هنرمندان برای شرکت در کارگاه نقش بهشت را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این استقبال نشان دهنده خلاهای موجود در این عرصه است و نشان می دهد که چنین فضاهایی در اختیار هنرمندان قرار داده نشده است.

وی یادآور شد: در کارگاه هایی که در پنج سال گذشته برگزار کردیم تلاش کردیم به جریان هنری گرافیک الگویی داده تا نشان دهد گرافیک پاک و متعالی می تواند با کارهای بین المللی رقابت کند.

قاسم پور با اشاره به تولید بیش از 100 اثر در کارگاه حبل الله بیان کرد: استاد نجابتی گفت که 10 اثر از این آثار در حد آثار بین المللی است. در چنین حرکت هایی جریان مومن و انقلابی ثابت می کند که می تواند در حوزه تخصصی گرافیک با اشل استاندارد سخن بگوید و مخاطب جهانی پیدا کند.

وی با بیان اینکه در عرصه هنر انقلابی می توان به شکل کاملا حرفه ای عمل کرد اضافه کرد: این الگو در شرایط کنونی به خوبی گسترش یافته است و حرفه ای بودن جریان انقلابی بسیار ارزشمند است.
عضو شورای سیاست گذاری نهضت مردمی پوستر انقلاب گفت:
ان شاءالله مثل سال گذشته خروجی های کارگاه نقش بهشت 2 در اختیار عموم قرار می گیرد و به صورت هم در گالری های شهری و هم در فضای مجازی منتشر می شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها