أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۶۱۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۲۴ تير ۱۳۹۶
بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز گفت:‌ من سرباز و بازیکن تراکتورسازی هستم و به هیچ عنوان اجازه مذاکره با ملوان یا هیچ تیم دیگری را ندارم و دیگران برایم حرف و حدیث درست نکنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: امید عالیشاه در خصوص اظهارات نادر دست‌نشان سرمربی تیم ملوان بندر انزلی که گفته بود عالیشاه بین ثروت و علم، ثروت را انتخاب کرده است، گفت: من برای مدیریت و اعضای باشگاه ملوان و همچنین هواداران پرشور این تیم احترام قائل هستم همانطور که برای مدیران، اعضا و هواداران تیم فجر شهید سپاسی احترام زیادی قائل هستم اما من بازیکن و سرباز تراکتورسازی هستم و لطفاً کسی به من کاری نداشته باشد من این روزها سرم در لاک خودم هست و بی‌سروصدا تمریناتم را انجام می‌دهم. کاری هم به کسی ندارم و کسی هم برای من حرف و حدیث درست نکند.

وی ادامه داد: من سرباز هستم و متعلق به باشگاه تراکتورسازی‌ام به اندازه کافی فوتبالم لطمه خورده و لطفاً بیش از این مرا خراب نکنید. من با کسی کاری ندارم و فقط تمرین می‌کنم.

عالیشاه خاطرنشان کرد: درباره صحبت‌های دست‌نشان باید بگویم که ضمن احترام به وی، روحم از صحبت‌های ایشان خبر ندارد. در ضمن این را هم باید بگویم که من به عنوان سرباز تراکتورسازی این حق و اجازه را ندارم که با باشگاه ملوان یا هر باشگاه دیگری مذاکره کنم. اگر هم قرار است مذاکره‌ای شود مدیران دو باشگاه باید با هم صحبت کنند و من این اجازه را ندارم. از همه اهالی فوتبال خواهش می‌کنم اجازه دهند بی‌سروصدا به کار خودم برسم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها