يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۶۲۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۵ تير ۱۳۹۶
پیش بینی تغییر در برنامه لیگ برای برگزاری دربی
با لغو دیدار سوپرجام 30 تیر به خاطر برگزاری اولین دربی اروپایی در آلمان، سازمان لیگ برتر برای برگزاری قطعی این بازی مجبور به تغییر برنامه های دو هفته ابتدایی لیگ هفدهم شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، تغییر زمان دربی دوستانه استقلال و پرسپولیس و تاکید دو باشگاه بر انجام این بازی با وجود فشردگی برنامه های سازمان لیگ به خصوص در برگزاری سوپرجام باعث شد تا اختلاف نظراتی میان طرفین رقم بخورد گرچه در نهایت حرف سرخابی ها در برگزاری دربی آلمان برای درآمدزایی به کرسی نشست تا سازمان لیگ چاره ای در تغییر زمان بازی ها در هفته های ابتدایی برای سوپرجام نداشته باشد.


در شرایطی که مسئول کمیته برگزاری سازمان لیگ اعلام کرده بود سوپرجام روز چهارم مردادماه و یک روز قبل از آغاز رسمی لیگ برتر در دوره هفدهم خواهد بود حالا خبر می رسد دیدار تیم های پرسپولیس و نفت به خاطر حضور در این دیدار با تغییراتی در دو هفته اول و دوم روبرو خواهد شد که متعاقب آن چند بازی به تعویق می افتد.


طبق برنامه جدید در هفته اول تیم های پرسپولیس و نفت مقابل رقبای خود با 72 ساعت تعویق به میدان خواهند رفت به شکلی که رویارویی قهرمان لیگ با فولاد همچنین نفت با سپیدرود به جای پنجشنبه 5 مردادماه به یکشنبه 8 مردادماه موکول خواهد شد تا به این ترتیب بازی های هفته دوم این تیم ها نیز با تغییراتی روبرو شد.


در هفته دوم این چهار تیم به جای مصاف در روز پنجشنبه 12 مردادماه و هم زمان با سایر بازی ها روز جمعه 13 مردادماه به میدان خواهند رفت تا جدال سپیدرود با سیاه جامگان در رشت، تراکتورسازی با پرسپولیس در تبریز و فولاد با نفت در اهواز با 24 ساعت تعویق روبرو شود.


هفته اول لیگ برتر دوره هفدهم 


تاریخ قبلی 
پنجشنبه 5 مرداد 1396

*پرسپولیس – فولاد خوزستان
*نفت تهران – سپیدرود رشت


تاریخ احتمالی 
یکشنبه 8 مرداد 1396

*پرسپولیس – فولاد خوزستان 
*نفت تهران – سپیدرود رشت


هفته دوم لیگ برتر دوره هفدهم 


تاریخ قبلی 
پنجشنبه 12 مرداد 1396

*سپیدرود رشت – سیاه جامگان مشهد
*تراکتورسازی تبریز – پرسپولیس 
*فولاد خوزستان – نفت تهران


تاریخ احتمالی 
جمعه 13 مرداد 1396

*سپیدرود رشت – سیاه جامگان مشهد
*تراکتورسازی تبریز – پرسپولیس 
*فولاد خوزستان – نفت تهران

 

نکته: تغییر برنامه لیگ منوط به نامه رسمی باشگاه پرسپولیس مبنی بر حضور در دربی آلمان و درخواست برای تغییر برنامه‌ سوپرجام است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها