أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۶۲۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۲۵ تير ۱۳۹۶
مهاجم تیم پدیده مشهد بابت نرفتن به جام جهانی هنوز از کی روش دلخور است و اعتقاد دارد بعد از آن اتفاقات فوتبالش تحت تاثیر قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش‌سه"، خط خوردن از فهرست تیم ملی یکروز قبل از اعزام به جام جهانی 2014 برای محمدرضا خلعتبری گران تمام شد؛ ستاره باتجربه ای که در ترکیب تیم ملی خوش درخشیده و امیدوار بود بتواند به رویای حضور در برزیل و جام جهانی برسد. حالا با گذشت 3 سال از آن روزها خلعتبری هنوز از کی روش دلخور است و دلیل خط خوردنش را نمی داند. او این اتفاق را نظر مستقیم کی روش تلقی می کند اما نمی داند چرا باید یکروز قبل از رسیدن به جام جهانی منع شود.


خلعتبری که در لیگ هفدهم پیراهن پدیده مشهد را برتن خواهد کرد، در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره جدایی از سایپا، حضور در پدیده، اتفاقاتی که منتهی به خط خوردنش از لیست تیم ملی برای جام جهانی شد  و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


برای اولین بار، پارسال موفق نبودم
سال گذشته من شرایط خوبی را در فوتبال سپری نکردم. متاسفانه چیزهایی که در ذهنم بود و از خودم انتظار داشتم برآورده نشد. به هر حال شاید برای هر بازیکنی این اتفاق بیفتد. من 14، 15 سال در لیگ‌برتر بازی کردم  و پارسال اولین‌باری بود که این اتفاق برایم رخ داد و نتوانستم چندان موفق عمل کنم. 


به نظر علی دایی احترام می گذارم
من در نیم فصل دوم پارسال برای سایپا بازی‌های خوبی انجام دادم اما با حضور آقای دایی در لیست او قرار نداشتم و وقتی به باشگاه مراجعه کردم به من گفتند باید تیم را ترک کنم. به هر حال این موضوع نظر دایی بود و به نظرش احترام می‌گذارم. او در تیم‌ملی چند سال سرمربی‌ام بود  و در پرسپولیس نیز کنارش کار کردم. شرایط طوری بود که شاید احساس کرده بازیکنان دیگر بیشتر به کمکش می‌آیند و من به این نظر دایی احترام می‌گذارم. 


خاطرات خوبی در مشهد داشتم
من در اوایل فوتبالم دو سال برای ابومسلم بازی کردم و دوران خیلی خوبی در مشهد داشتم. قطعا نسبت به آن سال‌ها شرایط فوتبال بسیار تغییر کرده اما خاطرات خوبی که برایم باقی مانده بود باعث شد وقتی پیشنهاد پدیده به دستم رسید به این تیم بروم و پیراهن یک تیم مشهدی را برتن کنم. 


اوضاع پدیده خوب است
پدیده شرایط خیلی خوبی دارد، بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته‌ایم و تمرینات منظمی هم سپری کردیم. یک اردوی خوب در خارج از کشور داشتیم که بازیکنان به نحواحسن کارهای تاکتیکی را انجام دادند. چند بازی دوستانه نیز با هماهنگی نفرات کمک کرد و به طور کلی همه چیز در پدیده خوب پیش می‌رود. 


گردان نزدیک ترین دوست فوتبالی‌ام است
شهاب گردان نزدیک‌ترین دوست فوتبالی من است، از ابومسلم من و شهاب با هم بودیم. در ذوب‌آهن و سپاهان نیز کنار هم بازی کردیم و فکر می‌کنم فقط یکی، دو سال نتوانستیم در یک تیم بازی کنیم. امیدوارم امسال در پدیده هم بتوانیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم. 


به خداحافظی از فوتبال فکر نمی کنم
فعلا به تنها چیزی که فکر می‌کنم بازی کردن است می‌خواهم اتفاقاتی که پارسال رخ داد را جبران کنم. خداحافظی از فوتبال هرگز در ذهنم نیست و شک نکنید اگر همین‌طور سالم و سلامت باشم، 3، 4 سال دیگر بازی خواهم کرد. امیدوارم بتوانم برای تیمم مفید باشم.


نتیجه تست های جسمانی ام خوب بود
به طور طبیعی باتوجه به سن و سالی که دارم شاید نتایج تست‌های جسمانی من مانند بازیکنان جوان نباشد اما به طور کلی همه تست‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتم و هیچ مشکلی در این‌باره وجود ندارد. خوشبختانه از نظر بدنی شرایط خوبی دارم و ان‎شاءالله بتوانم فصل خوبی را در پدیده پشت سر بگذارم.


هنوز خط خوردنم از تیم ملی را باور نمی کنم
با گذشت 3 سال از خط خوردنم از تیم‌ملی هنوز این اتفاق را باور نمی‌کنم. من در همه اردوهای قبل از جام‌جهانی حضور داشته‌ام اما یک روز مانده به اعزام تیم ناگهان خط خوردم. آن روز خودم هم باور نمی‌کردم چرا این اتفاق افتاده اما به هرحال نظر کی‌روش بود و به تصمیمش احترام گذاشتم. 


عکس با آن موزیسین تاثیری نداشت
حاشیه‌هایی که درباره من در آن برهه به وجود آمد هرگز درست نبود. چند روز قبل از آن اتفاق عکسی از من کنار موزیسین‌های حاضر در خارج از کشور منتشر شد که خیلی‌ها گفتند دلیل خط خوردنم آن موضوع بوده اما هرگز اینطور نبود و اصلا آن اتفاق مساله مهمی نبود که باعث کنار رفتنم شود. 


مارکار شاهد است
مارکار آقاجانیان شاهد است که همان روز کی‌روش با من تماس گرفت و اعلام کرد که 4 سال با هم بودیم و الان تصمیم گرفته من را به جام‌جهانی نبرد. این کل ماجرا بود ولی من دلیل تصمیم کی‌روش را هنوز هم نمی‌دانم.


هنوز از کی روش دلخورم

بله، من هنوز از کی‌روش دلخورم به هر حال 8 سال در تیم‌ملی بازی کردم و عملکردم مثبت بود. حتی در زمان کی‌روش در دو بازی مقابل ازبکستان و لبنان گل‌های حساسی زدم و با این شرایط طبیعی است که وقتی یک روز مانده به اعزام به جام‌جهانی خط می‌خورم ناراحت شوم ولی با این حال نظر کی‌روش بود من نمی‌توانستم کاری انجام دهم چون او تصمیمش را گرفته بود. 


طبیعی بود بعد از جام جهانی افت کنم
هرچه درباره تیم‌ملی بود گذشته و من دوست ندارم به گذشته برگردم. اما طبیعی است که بعد از آن اتفاقات فوتبال من تحت تاثیر قرار بگیرد. هر بازیکنی جای من بود، شرایط روحی‌اش به هم می‌ریخت و من هم واقعا نتوانستم جلوی این اتفاق را بگیرم. با این حال به آینده فکر می‌کنم و اینکه بتوانم در ادامه فوتبالم موفق باشم. ان‎شاءالله در پدیده روزهای خوبی را سپری کنم. 


حریف قدرتمندی برای تیم های لیگ برتری خواهیم بود
پدیده بازیکنان خوبی جذب کرده از سوی دیگر اسکلت اصلی تیم در فصل گذشته حفظ شده است. بسیار امیدواریم که در لیگ هفدهم تیم قدرتمندی باشیم و حریفان را با مشکل مواجه کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها